Familerafting

Familerafting var en positiv og gøy opplevelse for både store og små. For å gjøre det litt mer... les mer

Anmeldt i går
anettegadingt
Rå opplevelse

Morsom og spennende opplevelse, med guider som sørger for at man kan pushe grensene samtidig som... les mer

Anmeldt 2 uker siden
matsorens

Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Et par timer med moro, men minner for livet. Anbefales på det sterkeste, har lyst til å prøve igjen!

Takk, 148camillal
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk gøy med rafting på Voss! Supre instruktører og god stemning hele veien. Kan virkelig anbefales!

Takk, 652kristinep
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde med to gutter på 11 og 14år. Både foreldrene og guttene digga vindtunellen! Klatreparken var en hærlig utfordring! Minstemann sleit litt med å få fart nok til å komme over den lange zip-linen, men heldigvis kom en av de ansatte i parken og hjalp til! Cam var vår guide på familierafting og det var skikkelig morsomt for store og små! I mellom slagene fikk vi nydelig varm lunsj! Pakken anbefales på det sterkeste!

Takk, Majawilhelmsen
Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Vi var ein gjeng på 10 stk, som hadde ei super oppleving med Nic og Kasper i Voss Active. Turen passa for dei yngste og eldste borna og var full av humor og moro! Kan anbefalast!

Takk, ingunnvh
Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Vi var en gjeng på 11 med yngste på 11 år og eldste på 73 år. Vi hadde en fin dag med familierafting i trygge rammer med Voss active. Guidene og sikkerhetspersonell var flinke til å få med alle og vi gjorde litt aktiviteter i områder hvor elva var roligere. Kan absolutt anbefales, vi vil nok prøve rafting for «voksne» neste gang.

1  Takk, N3780IVlindal