Juving på Voss

Vil anbefale juving på det sterkeste nå når det er for lite vann i elven til å rafte. Det var... les mer

Anmeldt 3 uker siden
627bjartel
Bergen, Norge
Anbefaler Voss Active

Vi hadde bestilt rafting, klatring og vindpark. Vindparken var en opplevelse for både barn og... les mer

Anmeldt 10. august 2021
elisabeth5s
Randaberg, Norge

Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Rafting med topp engasjert guide K F En morsom dag for alle, store og små. Vannet var kaldt, men alle var i vannet

Takk, metteh762
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Vi var en familie på 2 voksne og to jenter på 10 og 12 år. En voksen og et barn tok flåte og en voksen og et barn i Ducky liten rød båt. Guidene opptrådte veldig profesjonelt og servicen var super. Selve turen fremsto som spennende og trygg.

Takk, johorn
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Et par timer med moro, men minner for livet. Anbefales på det sterkeste, har lyst til å prøve igjen!

Takk, 148camillal
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk gøy med rafting på Voss! Supre instruktører og god stemning hele veien. Kan virkelig anbefales!

Takk, 652kristinep
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde med to gutter på 11 og 14år. Både foreldrene og guttene digga vindtunellen! Klatreparken var en hærlig utfordring! Minstemann sleit litt med å få fart nok til å komme over den lange zip-linen, men heldigvis kom en av de ansatte i parken og hjalp til! Cam var vår guide på familierafting og det var skikkelig morsomt for store og små! I mellom slagene fikk vi nydelig varm lunsj! Pakken anbefales på det sterkeste!

Takk, Majawilhelmsen