Rafting

Rafting i perfekt elv. Masse stryk, fart, bølger og masse adrenalin. Guidet av Jose som er dyktig... les mer

Anmeldt 3 uker siden
Jmyrl
Super raftingopplevelse!

En utrolig opplevelse! Kjempegod kommunikasjon i forkant der alle spørsmål ble svart på en hyggelig... les mer

Anmeldt 17. juli 2023
Inspiration772372

Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Heftig opplevelse i Strandaelva som var på sitt maksimale når det gjelder vannstand. Engasjerte og gode engelskspråkelige guider. Vi havnet i vannet der elva var på sitt villeste. Anbefales på det sterkeste.

2  Takk, tomtS5833EF
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk opplevelse! Engasjerte og dyktige guider. Vi prøvde «duckie» - rafter for to personer. Masse moro og krevende nok for liten og stor!

Takk, chrispatrickr
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Dette var virkelig en fantastisk opplevelse! Minner for livet. Den spanske guiden var både morsom, inkluderende, trygg, dyktig og gjorde opplevelsen gøy for alle! Kommer definitivt tilbake og anbefales på det sterkeste. Veldig god lunsj i etterkant😁

2  Takk, karenn_karenn
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Familierafting med tenåringer. Flott sted, bra arrangement og gjennomføring. Guiden Alex fra Spania loset oss trygt nedover elven. Helt topp, kommer tilbake.

Takk, vidar t
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Rafting med topp engasjert guide K F 👍👍 En morsom dag for alle, store og små. Vannet var kaldt, men alle var i vannet🌞

Takk, metteh762