Juving på Voss

Vil anbefale juving på det sterkeste nå når det er for lite vann i elven til å rafte. Det var... les mer

Anmeldt 3 uker siden
627bjartel
Bergen, Norge
Anbefaler Voss Active

Vi hadde bestilt rafting, klatring og vindpark. Vindparken var en opplevelse for både barn og... les mer

Anmeldt 10. august 2021
elisabeth5s
Randaberg, Norge

2025 av 410 anmeldelser
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Heftig opplevelse i Strandaelva som var på sitt maksimale når det gjelder vannstand. Engasjerte og gode engelskspråkelige guider. Vi havnet i vannet der elva var på sitt villeste. Anbefales på det sterkeste.

2  Takk, tomtS5833EF
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk opplevelse! Engasjerte og dyktige guider. Vi prøvde «duckie» - rafter for to personer. Masse moro og krevende nok for liten og stor!

Takk, chrispatrickr
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Dette var virkelig en fantastisk opplevelse! Minner for livet. Den spanske guiden var både morsom, inkluderende, trygg, dyktig og gjorde opplevelsen gøy for alle! Kommer definitivt tilbake og anbefales på det sterkeste. Veldig god lunsj i etterkant

2  Takk, karenn_karenn
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Familierafting med tenåringer. Flott sted, bra arrangement og gjennomføring. Guiden Alex fra Spania loset oss trygt nedover elven. Helt topp, kommer tilbake.

Takk, vidar t
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Rafting med topp engasjert guide K F En morsom dag for alle, store og små. Vannet var kaldt, men alle var i vannet

Takk, metteh762