Super raftingopplevelse!

En utrolig opplevelse! Kjempegod kommunikasjon i forkant der alle spørsmål ble svart på en hyggelig... les mer

Anmeldt 17. juli 2023
Inspiration772372
Rafting med Voss Active

Utrolig spennende og morsom raftingtur med Voss Active! Topp guiding av Tab😊 Her får du både... les mer

Anmeldt 16. juli 2023
Hilde S

Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Eg hadde ein veldig fin opplevelse og raftingtur va kjempe kjekk! Spesielt takk til Guiden vår Daniel!

Takk, torda857
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Heftig opplevelse i Strandaelva som var på sitt maksimale når det gjelder vannstand. Engasjerte og gode engelskspråkelige guider. Vi havnet i vannet der elva var på sitt villeste. Anbefales på det sterkeste.

2  Takk, tomtS5833EF
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk opplevelse! Engasjerte og dyktige guider. Vi prøvde «duckie» - rafter for to personer. Masse moro og krevende nok for liten og stor!

Takk, chrispatrickr
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Dette var virkelig en fantastisk opplevelse! Minner for livet. Den spanske guiden var både morsom, inkluderende, trygg, dyktig og gjorde opplevelsen gøy for alle! Kommer definitivt tilbake og anbefales på det sterkeste. Veldig god lunsj i etterkant😁

2  Takk, karenn_karenn
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Familierafting med tenåringer. Flott sted, bra arrangement og gjennomføring. Guiden Alex fra Spania loset oss trygt nedover elven. Helt topp, kommer tilbake.

Takk, vidar t