Familerafting

Familerafting var en positiv og gøy opplevelse for både store og små. For å gjøre det litt mer... les mer

Anmeldt i går
anettegadingt
Rå opplevelse

Morsom og spennende opplevelse, med guider som sørger for at man kan pushe grensene samtidig som... les mer

Anmeldt 2 uker siden
matsorens

Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Eg hadde ein veldig fin opplevelse og raftingtur va kjempe kjekk! Spesielt takk til Guiden vår Daniel!

Takk, torda857
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Heftig opplevelse i Strandaelva som var på sitt maksimale når det gjelder vannstand. Engasjerte og gode engelskspråkelige guider. Vi havnet i vannet der elva var på sitt villeste. Anbefales på det sterkeste.

2  Takk, tomtS5833EF
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk opplevelse! Engasjerte og dyktige guider. Vi prøvde «duckie» - rafter for to personer. Masse moro og krevende nok for liten og stor!

Takk, chrispatrickr
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Dette var virkelig en fantastisk opplevelse! Minner for livet. Den spanske guiden var både morsom, inkluderende, trygg, dyktig og gjorde opplevelsen gøy for alle! Kommer definitivt tilbake og anbefales på det sterkeste. Veldig god lunsj i etterkant

2  Takk, karenn_karenn
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Familierafting med tenåringer. Flott sted, bra arrangement og gjennomføring. Guiden Alex fra Spania loset oss trygt nedover elven. Helt topp, kommer tilbake.

Takk, vidar t