Topp Rafting på Voss

Anbefaler Rafting hos Voss active. Topp opplegg med bra action i elva i dag. Tusen takk til Guide... les mer

Anmeldt 1 uke siden
365leifmagnem
Stord, Norge
Juving på Voss

Vil anbefale juving på det sterkeste nå når det er for lite vann i elven til å rafte. Det var... les mer

Anmeldt 29. august 2021
627bjartel
Bergen, Norge

1924 av 414 anmeldelser
Anmeldt 29. juli 2020

Perfekt dag med rafting!
Dette var virkelig en fantastisk opplevelse! Minner for livet. Guiden vår var både morsom, inkluderende, trygg, dyktig og gjorde opplevelsen kjekk for alle! Kommer definitivt tilbake og anbefales på det sterkeste.

2  Takk, svaHaugesund
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Eg hadde ein veldig fin opplevelse og raftingtur va kjempe kjekk! Spesielt takk til Guiden vår Daniel!

Takk, torda857
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Heftig opplevelse i Strandaelva som var på sitt maksimale når det gjelder vannstand. Engasjerte og gode engelskspråkelige guider. Vi havnet i vannet der elva var på sitt villeste. Anbefales på det sterkeste.

2  Takk, tomtS5833EF
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk opplevelse! Engasjerte og dyktige guider. Vi prøvde «duckie» - rafter for to personer. Masse moro og krevende nok for liten og stor!

Takk, chrispatrickr
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Dette var virkelig en fantastisk opplevelse! Minner for livet. Den spanske guiden var både morsom, inkluderende, trygg, dyktig og gjorde opplevelsen gøy for alle! Kommer definitivt tilbake og anbefales på det sterkeste. Veldig god lunsj i etterkant

2  Takk, karenn_karenn