Topp Rafting på Voss

Anbefaler Rafting hos Voss active. Topp opplegg med bra action i elva i dag. Tusen takk til Guide... les mer

Anmeldt 2 uker siden
365leifmagnem
Stord, Norge
Juving på Voss

Vil anbefale juving på det sterkeste nå når det er for lite vann i elven til å rafte. Det var... les mer

Anmeldt 29. august 2021
627bjartel
Bergen, Norge

Anmeldt 24. august 2020

Vi var i klatreparken på dag 1 og raftet i Raundalselva på deg 2. Begge aktiviteter var gøy og godt organisert. Vi kommer tilbake :-)

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, Tripflam
Anmeldt 8. august 2020

Utrolig gøy og spennende rafting både for mor og tenåringer. Dyktige guider og veldig bra opplegg. Kjempeopplevelse, vi kommer gjerne tilbake!

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, 763wencheh
Anmeldt 29. juli 2020

Perfekt dag med rafting!
Dette var virkelig en fantastisk opplevelse! Minner for livet. Guiden vår var både morsom, inkluderende, trygg, dyktig og gjorde opplevelsen kjekk for alle! Kommer definitivt tilbake og anbefales på det sterkeste.

2  Takk, svaHaugesund
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Eg hadde ein veldig fin opplevelse og raftingtur va kjempe kjekk! Spesielt takk til Guiden vår Daniel!

Takk, torda857
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Heftig opplevelse i Strandaelva som var på sitt maksimale når det gjelder vannstand. Engasjerte og gode engelskspråkelige guider. Vi havnet i vannet der elva var på sitt villeste. Anbefales på det sterkeste.

2  Takk, tomtS5833EF