Strålende !

Fantastisk flott dag med masse vann i elven. Meget gode guider! Spesielt takk til vår instruktør... les mer

Anmeldt 2 uker siden
770morteng
Bad Gastein, Østerrike
Fantastisk opplevelse!

Me var ein vennegjeng på 5 stk som tok turen til Voss Rafting søndag 17/7-22 og det var ein heilt... les mer

Anmeldt 3 uker siden
odaeirina

Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Familerafting var en positiv og gøy opplevelse for både store og små. For å gjøre det litt mer utfordrende og spennende for ungdommene fikk de rafte i små 2-mannsbåter. Vi andre satt i en større båt og instruktøren vår, Morgan, sørget for topp stemning i båten. Dette kan virkelig anbefales.

Takk, anettegadingt
Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Morsom og spennende opplevelse, med guider som sørger for at man kan pushe grensene samtidig som man føler seg trygg og komfortabel. Spesiell ros til vår guide, Viktor, som fremsto proff og som sikret meget god stemning nedover den ville elva!

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, matsorens
Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk opplevelse - super guide i KF som gjorde opplevelsen ekstremt bra. Egner seg godt for alle aldersgrupper og gir deg den ekstra boosten du trenger i ferien. Anbefales på det sterkeste!

Dato for opplevelse: juni 2021
2  Takk, johannebf
Anmeldt 11. juli 2021

Utrolig bra opplevelse og rafting i elv i rundt 2 timer. Dyktige instruktører og veldig gøy! 2 hopp i elva i tillegg til rafting. Anbefales!

Dessverre stryk på smittevern- kun litt antibac ved inngang eller så ble vi alle losa inn i garderobene samtidige og alle inn i samme buss i over 40 min uten avstand eller munnbind.

Takk, 709lasses
Anmeldt 5. juli 2021

Har hatt en herlig opplevelse på familierafting idag,første gang for meg, min sønn på 9 år med venner. Artig og trygg turguide som het Severin gjorde timene om mulig bedre! Mye gøy underveis,vannsprut,kiling i magen,latter og hoi
Anbefales

Takk, kjerstiahlbom