Strålende !

Fantastisk flott dag med masse vann i elven. Meget gode guider! Spesielt takk til vår instruktør... les mer

Anmeldt 23. juli 2022
770morteng
Bad Gastein, Østerrike
Fantastisk opplevelse!

Me var ein vennegjeng på 5 stk som tok turen til Voss Rafting søndag 17/7-22 og det var ein heilt... les mer

Anmeldt 18. juli 2022
odaeirina

Anmeldt 10. august 2021 via mobile enheter

Vi hadde bestilt rafting, klatring og vindpark. Vindparken var en opplevelse for både barn og voksne, mestring og spennende for alle, kan anbefales. Raftingen ble gjennomført på Duckies (tomanns rafting flåter) på grunn av lite vann, det ble gøy og en ny opplevelse. Spennende å være uten en instruktør i båten og mer action. Klatreparken var fantastisk og veldig fint laget i terrenget. Flinke instruktører alle stedene. Kan anbefales.

Takk, elisabeth5s
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Vi hadde i utgangspunktet bestilt rafting, men grunnet lite vann i elva ble det juving (eller canyoning) på oss. (Noe som vi i er veldig fornøyde med!) Vi fikk oppleve å svømme rundt i fantastisk klart vann med både jettegryter, fosser, klipper og stier. Turen var gjennomført av proffe og trivelige guider som vi med en gang følte oss veldig trygge på, og som også bidro til å gjøre denne opplevelsen såpass gøyal. Vi likte også at turen inneholdt alternativer med for eksempel ulike hopp-høyder fra klippene. Anbefaler denne turen på det sterkeste om du liker nye utfordringer, eller dersom du bare ønsker en minnerik opplevelse i fin natur.

Takk, majasQ684FQ
Anmeldt 5. august 2021

Helt fantastisk. Super hyggelige og proffe instruktører som virkelig brenner for det de driver med og får deg til å føle deg trygg og samtidig ha det supergøy! Disse fortjener en klapp på skuldra! Minnerik opplevelse og anbefales på det sterkeste!

Takk, leahois
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Familerafting var en positiv og gøy opplevelse for både store og små. For å gjøre det litt mer utfordrende og spennende for ungdommene fikk de rafte i små 2-mannsbåter. Vi andre satt i en større båt og instruktøren vår, Morgan, sørget for topp stemning i båten. Dette kan virkelig anbefales.

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, anettegadingt
Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Morsom og spennende opplevelse, med guider som sørger for at man kan pushe grensene samtidig som man føler seg trygg og komfortabel. Spesiell ros til vår guide, Viktor, som fremsto proff og som sikret meget god stemning nedover den ville elva!

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, matsorens