Booking.comUSD 164
Agoda.comUSD 164
Orbitz.comUSD 151
Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Enkel og grei overnatting med overraskende god og variert middagsmeny. Middag ble servert i underetasjen, på Vintan bar og kafé. Rask servering og hyggelig og serviceinnstilt betjening. Maten var førsteklasses og prisen var ikke noe å utsette på. Personalet ordnet øyeblikkelig opp da vi hadde problemer med bilen.
Ypperlig utgangspunkt for fjellturer og bading ved flotte strender like ved hotellet eller ved Grotlesanden vel to kilometer unna.

Takk, 422larsingea
Anmeldt 5 dager siden via mobile enheter