“God buffet.”
Anmeldelse av ATNASJØ KAFE AS

ATNASJØ KAFE AS
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Sollia
Anmeldt 6. august 2021

Buffet med elgkjøtt, medister, fisk og reinsdyr.
Dessert (is o.l.) og kaffe inkludert.
For vår del var reinsdyrgryta høydepunktet. Den var veldig god!
Personalet var tilstede, og særdeles trivelig.

Vi kommer innom igjen!

Takk, F288CMandreaw
Ole-Christian L, Owner på ATNASJØ KAFE AS, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. september 2021

Tusen takk

Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Leige ei av hyttene på stedet. Sjølv om været ikkje var det beste, blei det et veldig kjekt opphold med hyggelig vertskap og utrulig god buffe. Kan anbefales

Takk, steinulfgrovik

Tusen takk

Anmeldt 14. mai 2021 via mobile enheter

AGod mat og fantastisk service! Utsikten er også upåklagelig Anbefaler et stopp underveis på tur i Rondane! Tilbyr både alt fra frokostmat til middag og is!

Dato for besøk: april 2021
Takk, annekarenn

Tusen takk!

Anmeldt 27. september 2020

Litt tilfeldig havnet vi her en søndag ettermiddag en halvtime før stengetid. Vi fikk servert en bra buffet med godt utvalg av middag, samt noen desserter (blant annet is til 3-åringens store glede). Prisen på 275 kr pr pers er heller ikke så galt, spesielt når 3-åringen spiste gratis. Som en ekstra bonus skulle de tømme kakedisken før de stengte to dager, så da ble det også flere kaker å velge mellom på buffeten. Alt i alt en veldig bra opplevelse og vi kommer definitivt til å stoppe her ved en senere anledning!

Dato for besøk: september 2020
Takk, 571anetteg
Anmeldt 27. juli 2020

Anbefaler buffet med fantastisk god lokal mat. Dessert og kaffe er inkludert. God service. I tillegg kan du låne campinghytter med dusj og Wc.

1  Takk, arst62

Har du vært i ATNASJØ KAFE AS? Del dine erfaringer!