“Utrolig hyggelig”
Anmeldelse av Idunngården

Idunngården
Vurdert som nr. 1 av 2 Restauranter i Oppeid
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Var her med mamma og spiste tapas. Kjempegod mat, hyggelig betjening og utrolig sjarmerende atmosfære. Anbefales på det sterkeste!

Takk, Iselinii

Anmeldt 30. juli 2021

To voksne spiste tapas, god mat- men veldig lite mat til prisen av en hovedrett pr. person. Vi spurte om mengden ved bestilling, da vi skulle ha det som middag. Var som en forrett, fikk påfyll av brød, men kjedelig å spise seg mett på brød, når det koster 290kr pr. Pers.

Barna spiste pizza, den var helt ok- tørr og litt stiv pris.

Kakene så nydelig og hjemmelaget ut, men de ga vi ikke en sjanse etter skuffelsen over maten.

Det blir Tranøyfyr neste gang ;)

Takk, veronicasF9696WE
Anmeldt 26. juli 2021

14 glade bikere opplevde turens største matopplevelse på en hjemmekoselig gård i Oppeid, Hamarøy. Kun lokale råvarer tilberedt til perfeksjon av mormor og barnebarnet. Personlig service og mye lokal kunnskap. Anbefales!!

1  Takk, 905unninyg
Anmeldt 6. august 2020 via mobile enheter

Vi var fire stk som alle bestillte elggryte. Gryta var smakfull, men vi hadde ønsket mere potet og grønnsaker:) men, alt i alt en god opplevelse og veldig koselig sted

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, Monamat
Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Idunngården er intet mindre enn en perle! Stedet ligger fantastisk til like ved Hamsunsenteret og kan by på kulinariske opplevelser med kortreiste råvarer! Vi (familie på 4) ankom torsdag kveld, og ble svært godt mottatt. Dette var et vellykket avbrekk fra et stort tilbud av middelmådig fastfood langs E6. Barna fikk løpe rundt i den romslige hagen, mens vi ventet på maten. Vi bestilte Nordlandsk tapas og skreddersydd pizza til barna, akkompagnert av håndtverksøl fra Trøndelag. Dette er den beste matopplevelsen vi har hatt på lenge! Vi kommer tilbake neste gang vi er i nærheten!

1  Takk, Y_SOL_RFO_READ

Har du vært i Idunngården? Del dine erfaringer!