“Dårlig mat”
Anmeldelse av Idunngården

Idunngården
Vurdert som nr. 1 av 2 Restauranter i Oppeid
Anmeldt 4. august 2021

Vi var fire voksne og et barn for å spise middag på Idunngården i juli 2021. En pizza med (sannsynligvis) kjøpbunn og dårlig topping. Torsk i form som ikke var noe godt. Fiskegratengen smakte ikke noe og det var altfor lite på fatet, tre minipoteter til en voksen person. En tapastallerken som det så ut som om noen hadde spist av, nesten ikke noe mat på den steinplata. Og så toppet det hele seg med at de ikke hadde barneporsjon av noe som helst. Hyggelige folk, men ikke en god matopplevelse.

Takk, 120bab

Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Var her med mamma og spiste tapas. Kjempegod mat, hyggelig betjening og utrolig sjarmerende atmosfære. Anbefales på det sterkeste!

Takk, Iselinii
Anmeldt 30. juli 2021

To voksne spiste tapas, god mat- men veldig lite mat til prisen av en hovedrett pr. person. Vi spurte om mengden ved bestilling, da vi skulle ha det som middag. Var som en forrett, fikk påfyll av brød, men kjedelig å spise seg mett på brød, når det koster 290kr pr. Pers.

Barna spiste pizza, den var helt ok- tørr og litt stiv pris.

Kakene så nydelig og hjemmelaget ut, men de ga vi ikke en sjanse etter skuffelsen over maten.

Det blir Tranøyfyr neste gang ;)

Takk, veronicasF9696WE
Anmeldt 26. juli 2021

14 glade bikere opplevde turens største matopplevelse på en hjemmekoselig gård i Oppeid, Hamarøy. Kun lokale råvarer tilberedt til perfeksjon av mormor og barnebarnet. Personlig service og mye lokal kunnskap. Anbefales!!

1  Takk, 905unninyg
Anmeldt 6. august 2020 via mobile enheter

Vi var fire stk som alle bestillte elggryte. Gryta var smakfull, men vi hadde ønsket mere potet og grønnsaker:) men, alt i alt en god opplevelse og veldig koselig sted

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, Monamat

Har du vært i Idunngården? Del dine erfaringer!