Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Flott weekendopphold med venner. Leide rorbuen «Kveita». Høy standard, nært bryggen hvor man har båtutleie. Flott service og god oppfølging fra vertskapet. Gode fasiliteter etter fisketuren med tanke på sløyehall like ved båten. Flotte områder i nærheten for å gå seg en tur. Mange muligheter for å besøke ulike øyer og gamle fiskevær like utenfor Hongsand.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, r8f
Anmeldt 1. juni 2021 via mobile enheter

Fin campingplass. Helt på stranda, nesten kritthvit finsand. Veldig hyggelig eier. Rene fine toaletter og dusjer. Ikke kjøkken, men utendørs oppvaskbenk. Kommer garantert tilbake igjen ved en annen anledning. Anbefales på det varmeste.

Takk, Passenger15936296239
Anmeldt 3. april 2021 via mobile enheter

Vi leide rorbu "kveita" . Meget fornøyd, ei rorbu som hadde alt. Vi var 6 personer, 3 generasjoner og hadde meget god plass. Trivelig vertskap og alt i henhold til lovnader. Nære til sjø og fint terreng for å gå tur.
Anbefales

Dato for oppholdet: april 2021