“Styr unna”
Anmeldelse av Kobbelv Vertshus

Kobbelv Vertshus
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Engan
Beskrivelse: Kobbelv Vertshus Velkommen til Kobbelv Vertshus – til gjestfrihet, kultur og lokale tradisjoner. Med sin fine beliggenhet nær E6 er Kobbelv Vertshus et naturlig og populært stoppested. Fra terrassen har man nydelig utsikt mot Leirfjorden og Baggfossen, som passerer 20 meter fra vertshuset. Hav møter fjell rundt deg som gjest hos oss. Du kan ta en rusletur i fjæra, gå ut med båt, eller vandre i fjellene. Fiskelykken kan du prøve i havet, i fjellvann eller elva. Kobbelva er en litt mindre, men bra lakseførende elv. Vi er medlem av Arktisk Meny og serverer lokal tradisjonsmat ved alle anledninger. Ønskes en spesiell atmosfære og opplevelse rundt middagen? For grupper kan vi tilby servering av 3 retters meny med drikke i vår tunnel, ledsaget med historiefortelling. Tunnelen ligger lett tilgjengelig, i enden av trappene ved fossen. Den har en helt egen atmosfære med levende lys, røffe tremøbler og oppvarming fra gass og grue. En del av Hamsuns Rike.
Anmeldt 26. juli 2021

Maten er smakløs og dama bak disken er usmakelig sur. Jenta i opplæring var bare å surret og var urenslig

Takk, Sultengutt69

Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Kjør forbi, maten var fullstendig smakløs, og med en sur dame bak disken er det ingen grunn til å stoppe her…. Hvis du ikke må tisse da‍

1  Takk, Espen62
Anmeldt 30. juni 2021 via mobile enheter

Stoppet for middag, og valget falt på buffet. Panert kveite og småkjøtt. Begge rettene smakte ypperlig, og grønnsakene var akkurat passe kokt.

Takk, lenai848
Anmeldt 30. august 2020 via mobile enheter

Beste veikromaten jeg noen gang har spist. Rent og fin utsikt. Et must på en kjedelig veistrekning sørover.

Dato for besøk: august 2020
Takk, KristianGulli
Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Spiste elggryte. Deilig og godt mørt kjøtt. Lite ris, og litt smakløs. Burde vært saltere, eller gjerne noe annet tilbehør til vilt. Karamellpuddingen var helt grei.

1  Takk, steinolavr

Har du vært i Kobbelv Vertshus? Del dine erfaringer!