Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt 22. august 2018 via mobile enheter

Ønsker dere et drømmebryllup med meget fornøyde gjester, så er Dømle stedet.
Vi giftet oss helgen 27-28 juli 2018 og vi kunne ikke vært mer fornøyd. Menyer, program & detaljer for helgen ble nøye planlagt i forkant, i samarbeid med Dømles bryllupsplanleggere & kokker.
Dette resulterte i vårt drømmebryllup & storslagen feiring.

Bygningene, lokalene og rommene er nyrenoverte og i topp stand, ingenting å klage på.

Vi var i helgen som var, også så heldige å få være gjester i et brylllup på Dømle. Stort å oppleve det på «begge sider».

PS: Her får du en hel helg med feiring, til prisen av én kveld i Norge!

Gleder meg til å besøke dere ved flere anledninger, helgeturer og julebord med venner og spahelger når spasenteret åpner.

Takk, Carina J
Anmeldt 30. juli 2018

Var på Dømle herregård i forbindelse med bryllup og vi var veldig fornøyde. Både rommet, maten og servicen var veldig bra. Kan trygt anbefales til andre som ønsker å legge et større selskap dit, eller bare ta seg en frihelg med god mat og kos. Mange muligheter til ulike aktiviteter både sommer og vinter på selve området eller i nærheten.

Takk, Larsa45
Dömle H, Hotelldirektör på Domle Herrgard Spa & Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. august 2018

Tusen tack för fina ord och härligt att höra att ni var så nöjda! Varmt välkomna tillbaka!

Anmeldt 29. juli 2018 via mobile enheter

En fantastisk opplevelse i naturskjønne omgivelser. Nydelig mat og fantastisk service Dette kan anbefales. Bra renhold. Også lagt opp for lading av El- bil.
En flott golfbane som nærmeste nabo. Middagen var nydelig med viner som passer. Frokost for en hver smak.

Takk, arild h
Anmeldt 6. juli 2018 via mobile enheter

Tuuuusen takk for en fantastisk fin helg hos dere! Betjeningen var utrolig hjelpsom og dyktig. Maten var fantastisk! Servicen var upåklagelig. Og beliggenheten og omgivelsen la rammene rundt en fantastisk fin bryllupshelg! Anbefales!

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, FrkKarina
Anmeldt 24. juni 2018 via mobile enheter

Vi ble invitert til Dömle Herregård for helgen på et bryllupsselskap med 85 gjester.
Etter helgen sitter vi igjen med en minneverdig opphold for livet.
Stedet har alt å by på og ligger i naturskjønne omgivelser.
De ansatte bar også preg av å være svært profesjonelle og serviceinnstilte.
Vi fikk også servert utmerket mat til alle måltider.
Stedet anbefales på det varmeste

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, Karltorgnes
Dömle H, Informationsansvarig på Domle Herrgard Spa & Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juni 2018

Tusen tack för de fina orden och varmt välkommen tillbaka!
I december står vårt nya SPA klart. Hoppas ni har möjligheten att besöka oss igen då!
Bästa hälsningar/ Dömle Herrgård