Kanotur lengs Åsta elva

Flott familietur med kano sørover på Åstaelva. Lett o greit å leie kano. Mange steder å legge til å... les mer

Anmeldt 1 uke siden
matsn889
Kanoleie

Fantastisk med kano i fint vær. En flott elv og naturopplevelse. Mange fine steder å legge kanoen... les mer

Anmeldt 2 uker siden
Kim N
Trondheim, Norge

Anmeldt 6. juli 2020

Denne anmeldelsen gjelder kanouleie, ikke hundekjøring.

Åstdalen er et flott område for rekreasjon, enten man liker fotturer, fisking, bading, eller i mitt tilfelle akkurat denne dagen - kanopadling.
Sjusjøen Husky Tours har 6 kanoer liggende ved østsiden av Åsta omtrent 4 km sør for Øvre Åstbru.
Booking var enkelt, selv om det tok litt tid å få svar på e-post. Jeg innser imidlertid i ettertid at jeg burde ha brukt SMS eller ringt.
Reisefølget og jeg var ellers veldig fornøyde etter å ha funnet fine rasteplasser langs elva og padlet i blikkstille vann i strålende solskinn.

Noe som trekker litt ned: Man kunne ha ryddet litt kvist der kanoene ligger slik at det hadde vært litt lettere å komme til.

Dato for opplevelse: juli 2020
1  Takk, Morten S
idan177, Owner på Sjusjøen Husky Tours, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. september 2020

Hei!

Tusen takk for at du leide kano av oss i Åstdalen og for fin anmeldelse!

Beklager at du opplevde litt tregt svar på e-post, vi hadde en voldsomt travel sommer med litt for lite kontortid innimellom.

Vi er helt enige med deg at plassen kanoene ligger på kunne vært fiksa på. Skyldes at vi måtte flytte dem når sesongen var i gang og valgte nærmest mulig eksisterende google maps-punkt. Til neste år kommer de til å ligge litt lenger opp i elva hvor det er mye finere og mulighet til å sette opp telt.

Velkommen igjen!

Hilsen Ida :)

Anmeldt 30. mars 2019 via mobile enheter

Fikk en tur av mine venninner i fødselsdagsgave. Kjempehyggelig og morsom opplevelse . Flotte folk, flotte hunder, flott utstyr og fine løyper . Veldig proffe og informative ansatte. Dette anbefaler jeg til alle. Morsomt for store og små !

Dato for opplevelse: mars 2019
Takk, Eli Jorde L
Ida N, Owner på Sjusjøen Husky Tours, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. april 2019

Tusen takk for flott tilbakemelding! Velkommen igjen! Beste hilser Leif Tore og Ida:)

Anmeldt 2. mars 2019 via mobile enheter

Veldig bra opplevelse. Hundekjøring i fine omgivelser og med passe hastighet. Koselig med pinnebrød og solbærtoddy i tipien etterpå

Dato for opplevelse: mars 2019
Takk, Linn B
Anmeldt 3. februar 2019 via mobile enheter

Veldig ryddig arrangør fra A til Å.
Bestilling, betaling og gjennomføring gikk smertefritt.
Var med på 15 km tur, og synes det var utrolig flott.
Noe jeg absolutt anbefaler, og har lyst til å gjøre igjen selv også.
Tips: kle det VELDIG godt og ta med solbriller eller slalåmbriller.

Dato for opplevelse: januar 2019
Takk, HALI76
Anmeldt 11. mars 2018 via mobile enheter

Bestilte 30 km turen uten å ha sjekket for mye. Dette var en bursdagsgave til sønnen min på 15 år.

Vi hadde en utrolig flott dag! Vi fikk begge kjøre - halve turen hver. Veldig moro å kunne kjøre i samme spann. Han fikset dette uten problemer, så det er en grei alder for denne turen. Vi angrer ikke på at vi valgte 30 km.

Trodde egentlig det skulle være vanskeligere å kjøre enn det det var.

Veldig hyggelig avslutning i koia med grilling og toddy.

Tusen takk for en fantastisk dag i fjellet! Anbefales!!!

Dato for opplevelse: mars 2018
1  Takk, WikeM