Flotte turer på hesteryggen!

Vi har vært med på 4-timers rideturer her flere ganger og kommer alltid tilbake igjen når vi er på... les mer

Anmeldt 31. juli 2021
Tabitur
Super tur

Kjøpte en todagers ridetur i bursdagsgave til samboeren min, og det ble en veldig fin tur og en... les mer

Anmeldt 20. juni 2021
staalezh

Anmeldt 24. mai 2020

Utrolig hyggelige folk, nydelige hester og en super opplevelse i fjellet! Jeg fikk raskt svar på mail, og det ble satt opp en tur selv om jeg var eneste deltaker. Følte meg veldig godt ivaretatt hele veien! Jeg skal definitivt tilbake ved en senere anledning! ☺️

Dato for opplevelse: mai 2020
Takk, martinepN9344QF
Anmeldt 28. oktober 2019 via mobile enheter

Vi hadde en kjempefin dag på Myhre Gård. Vi var i alderen 10- 70 og ikke veldig vante med hest. Hestene var tålmodige og snille. Guiden vår var flink til å lære oss. Hadde også en fantastisk lunch ute ved bålpanna. Selv om jeg gjorde en feil med dato på bestillingen gjorde de det beste for at vi skulle få en fantastisk opplevelse selv om arrangementet ble litt annerledes. Dette stedet kan virkelig anbefales.

Dato for opplevelse: oktober 2019
Takk, Gram1975
Anmeldt 7. august 2018 via mobile enheter

Mine døtre og jeg har hatt en innholdsrik og minnerik helg på Myhre gård! Dette er en fantastisk gård med topp fasiliteter, og vi følte oss veldig godt mottatt av alle på gården!! Vi fikk tildelt hester utifra vårt nivå, og det var veldig kjekt å få sale opp hestene og på den måten bli ekstra kjent med hestene vi skulle ri påVi hadde to fine dager på hesteryggen, med en spesiell opplevelse å overnatte på en støl, uten strøm/vann!! Guiden vår Tuva var fantastisk dyktig og vi følte oss veldig trygg under hennes ledelse! Vi kommer gjerne tilbake, og vi kan på det sterkeste anbefale turopplegget som gården har, passer for alle uansett alder og nivå tusen takk til Grete og Tuva

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, gerdklara
Anmeldt 2. august 2017

Datteren min var med på dagsrideleir i sommer. Hun fikk være med de som allerede var der på ukesleir. Datteren min ble tatt godt i mot, lærte mye i løpet av dagen og har nå bestemt seg for å spare til ukesleir :-)

Ved bestilling kom det utrolig raskt svar!

Dato for opplevelse: juli 2017
5  Takk, annesofiej1971
Anmeldt 5. august 2016

Myhre gård har snille og rolige hester. Våre barn har kost seg med både turer og rideleir på Myhre gård i flere år på ras. I år var de på ridetur til setra, og det var en flott tur i fine omgivelser. Pause underveis med pølsegrilling var en suksess.

Dato for opplevelse: juli 2016
1  Takk, Marianno71