Spennende og unik

Et sted helt utenom alt annet. Her har de virkelig fått det til. Kreativt og unikt. Cafe og kunst... les mer

Anmeldt 1 uke siden
H-B-9011
Tromsø, Norge
Herlig lite sted

Et flott sted. Så mye mer enn et galleri. Gode kaker, lekestue for barn, naturen på alle kanter og... les mer

Anmeldt 4 uker siden
Spradebass
Roma, Italia

Anmeldt 23. februar 2020 via mobile enheter

FOR et sted! Og førr ei dame.

Vi dro på jentetur og var ute i siste liten, som alltid. Vi hadde fått veldig gode anmeldelser om stedet i forkant, og sorgen var stor da vi oppdaget at stengetiden var i sikte da vi var på vei mot Galleri Uvær.

Lykken var ubeskrivelig stor da vi fikk beskjed om at de kunne ta oss imot med smakfulle kaker og utsøkt kaffe og te til tross for stengetid.

!OMG!

Makan til sjarmerende sted, personale, varer, gaver, kunstverk, håndverk, lokaler - rett og slett en perle.

Anbefaler alle en tur innom Galleri Uvær. De gjør all slags vær til godvær!

Dato for opplevelse: februar 2020
Takk, 532anettev
Anmeldt 28. juli 2018 via mobile enheter

Hyggelig tur innom - trivelig lite galleri og kafé! Fint utgangspunkt for tur til Teiganvannan eller Elgtuvane.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, triner189
Anmeldt 30. mars 2018 via mobile enheter

Utrolig koselig café med hjemmelagde kaker og kunst :) Du kan sitte både ute- og inne, nyte en kopp te eller kaffe i sola. Drar alltid innom når jeg er på besøk!

Dato for opplevelse: mars 2018
Takk, Malin O
Anmeldt 15. februar 2017 via mobile enheter

Hver søndag kan du ta deg en tur i nydelige omgivelse på Hadseløya,nærmere bestemt på Teigan . Her kan du ta turen rundt vannet og avslutte turen på Galleri Uvær med deilig kake og te ,kaffe eller leskedrikk. Nyte glasskunsten, kjøpe gaver om du vil i et kjempetrivelig lokale.

I sommersesongen er det åpent hver dag.

Dato for opplevelse: februar 2017
Takk, aaseaj50
Anmeldt 11. desember 2016

Å besøke Siv og hennes gode hjelpere er jo hyggelig i seg selv. Dette er blitt et populært møtested midt i den vakre naturen på Teigan. Kakene er suveræne og så sitter man midt i en stadig skiftende kunstutstilling av egen kunst hvor du kan plukke fra veggen det du ønsker deg. Litt varierende åpningstider gjennom året. Et must for turistene!

Dato for opplevelse: november 2016
1  Takk, NIUHH
Siv J, Owner på Galleri Uvær, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. desember 2016

Tusen takk. Så hyggelig å høre :)