Anmeldt 9. august 2018

Overnattet to netter på Vesterålen Kysthotell og det kan anbefales. Rolig hotell med hyggelig betjening. Frokosten er enkel, men god. Rommene er store og renholdet bra. Middagsserveringen var helt grei, god mat og hyggelig betjening.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, KML-Norway
Anmeldt 14. juli 2018

En flott hotell med store fine rom. God frokost, men vi prøvde middagsserveringen for første gang og bestilte ishavsrøye fra Sigerfjord, men det var en stor skuffelse. Maten var god, men porsjonen hadde en størrelse som mer lignet en forrett, gikk både sulten og skuffett fra bordet. Skuffende var det også at det kun var engelsktalende ansatte i restauranten.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Øystein M
Anmeldt 24. mai 2018 via mobile enheter

En overnatting i forbindelse med jobb, rent og pent på hotellet/rom og serviceminded personale. Eldre hotell som antageligvis er oppgradert over lengre tid. Stort og romslig rom, med arbeidspult og oppgrader bad. Litt lite lys på badet, litt dårlig dekning for Internett nede i kjelleren hvor jeg bodde. Spiste en Ok middag på hotellets restaurant, presentasjon av retten kunne vært bedre, men smakte bra. Ble hentet av hotellet på flyplass, bra ordning da Hadsel taxi kan ta lang tid å få ut på flyplassen. Kan godt komme tilbake.

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, Frank R
Johann N, Daglig leder på Vesterålen Kysthotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. mai 2018

Hei!
Takk for anmeldelsen din, vi setter enorm pris på alt av tilbakemeldinger.
Vi skal sjekke lysforholdene på badene våre, slik at vi får ordnet dette snarest. Vi testet også internett-dekningen i kjelleren, og det var noen plasser som hadde litt for dårlige signaler, vi fikk ordnet dette med en gang!

Kokken har fått tilbakemelding slik at også han forbedrer seg.
Takk for en konstruktiv tilbakemelding!

Velkommen tilbake! :)

Anmeldt 21. april 2018 via mobile enheter

Da jeg /vi kom til hotellet hadde vi store forhåpninger da vi så beliggenhet, men maten og servicen har skuffet oss. Må si at det virker som de er veldig dårlig forberett. Takler dårlig store grupper ,dårlig organisert. Og lite service vennlige,må si de har mye å lære. Vanlig er at man tar opp drikke serverings før maten og ikke minst spør hvordan biffen skal være stekt. Nei de må virkelig tenke nytt

Dato for oppholdet: april 2018
1  Takk, Lisbeth A
Anmeldt 5. mars 2018

Vi leide hytte inkludert frokost (det som var ledig for en familie på 5))! Veldig dyrt for tre netter (vi hadde ikke noe valg derfor bodde vi der). Men uten noen konkurranse blir det vel sånn. Frokosten var ok første morgenen. Andre dagen var det lite pålegg, og tredje dagen hadde nok osten overnattet i romtemperatur uten å være tildekt. Den var inntørka med harde skorper. Det samme var det få bitene med frukt som sto framme.
Prisen for overnatting tilsvarer et luksushotell, men standarden var ikke deretter.

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, Lise H