Booking.comUSD 159
eDreamsUSD 159
CheapTicketsUSD 168
Anmeldt 14. februar 2020 via mobile enheter

Vi er 4 som leier hytte i jobb sammenheng.
Får tildelt hytte med 4 soverom.
Finner kaffetrakter med inntørket filter og grønn guffen grut. Inntørket
Matrester på gulvet. Soverom med hybelkaniner på golv og under seng.
Mangelfullt bestikk.
Håper frokost i morgen gir et bedre inntrykk.
Skal jo være hær ei uke

Dato for oppholdet: februar 2020
1  Takk, TerjeJ104
Anmeldt 10. november 2019

Stolene faller fra hverandre, sofaen er sliten, dyner og puter virker å være helt klumpete og veldig gamle. Ikke batteri i røykvarsler og røykvarslerne er gått ut på dato. Møblene er særlig gamle og av dårlig kvalitet. Det er iskaldt i første rorbu vi får. Får ny (nordlandshus) og her virker ikke varmen på det ene badet så det går ikke ann å bruke da er iskaldt og det trekker inn i ødelagt baderomsvifte. Døra er ei stor glipe så her trekker også inn. Alt for høy pris til veldig laber standard. Anbefales ikke.

Dato for oppholdet: november 2019
Takk, Lars M
Anmeldt 18. mai 2019 via mobile enheter

Camping for bobiler og campingvogner. Greie fasiliteter med vaskerom, tømmestasjon, kjøkken og dusjer som inngår i prisen. God beliggenhet ved sjøen. Du kan kjøre ned og velge en ledig plass. Gratis wifi. Prisen for bobil mai 2019 kr 275,- NOK.

Dato for oppholdet: mai 2019
Takk, arvidi2014
Anmeldt 6. mai 2019 via mobile enheter

Hyggelige lokaler og betjening. Gode vafler! Det var også gode sanutære forhold. Toalettene var også rene og hadde tilstrekkelig toalettpapir og såpe tilgjengelig. Resepsjonsområde der man kunne kjøpe souvenirer.

Dato for oppholdet: mai 2019
Takk, Berit H
Anmeldt 16. april 2019

Greit hotell og flinke folk som jobbet på hotellet. De strakk seg langt for at man skulle ha et fint opphold. Hotellet er litt klinisk, mangler sjarm men alt er rent og pent. Ville overnattet der igjen dersom vi skulle til stokmarknes.

Dato for oppholdet: mars 2019
Takk, elsajacobsen