Gratis avbestilling frem til 13.08.22
Gratis avbestilling frem til 14.08.22
Gratis avbestilling frem til 14.08.22
Orbitz.comUSD 133
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Det var vanskelig å få informasjon på telefon og e-post i forkant. Ved og underveis i oppholdet virket personalet stresset, å mangle opplæring, og totalt sett virket hele hotellet å være underbemannet.

Den største skuffelsen kom derimot når vi spurte etter frokost, og fikk beskjed om at de ikke serverer frokost. All informasjon vi fant på internett i forkant tilsa at det var frokost inkludert. På rommet fant vi et ark som beskrev at det var et smarthotell uten frokost og daglig rengjøring. At det i tillegg bare er et bittelite kjøleskap, som virket heller dårlig, gir det lite rom for selvhushold.

Middagen vi spiste på restauranten var ok og rimelig priset, men vi fikk hovedretten før vi hadde rukket å spise forretten.

Hotellet må sørge for å oppdatere informasjon på internett, for dette var direkte villedende. 1300,- for en natt uten frokost er i meste laget, når rommene ikke holder mer enn helt vanlig hotellstandard.

1  Takk, 492egill
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Overraskelsen var stor når svaret fra resepsjonen, på vårt spørsmål om hva man kan foreta seg i Stokmarknes, var «ingenting». Selve hotellet og rorbuene som vi leide var freshe og velutstyrte, men altså ingen hjelp fra resepsjonen mhp hva en tenåringsfamilie kan foreta seg. Den researchen må man gjøre selv.
Restauranten på hotellet tilbød asiatisk buffet når vi var der - ikke det vi foretrekker på et Vesterålen opphold
Kysthotellet fremstår som et fint sted å bo for å reise rundt i Vesterålen.

Takk, BullCocky
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Dette hotellet er overtatt nylig av en som ønsker å drive hotellet som et ubetjent hotell. Det er ingen matservering i det hele tatt, ingen vask eller bytte av håndklær, sengetøy etc. Heller ingen aktivitet på hotellet som lovet. Alle gjester jeg snakket med var meget misfornøyd med oppholdet.
De har ingen kontroll på nøkkelkortene sine, så etter mye rot fikk jeg plutselig master-Key til hele hotellet fordi de rotet med mine nøkkelkort.
Jeg synes synd på camping-turistene på stedet. Det pågår omfattende graving med store maskiner mellom campingbiler og vogner.
Jeg kan på ingen måte anbefale dette stedet.

Romtips: Styr unna!
Takk, Terje B
Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Kom på kvelden med fly rundt kl 20. ingen i resepsjonen, men fikk en konvolutt med nøkkelkort. Måtte ned i kjelleren, med utsikt rett mot vei. Matserveringen stengte kl 21, og siden det ikke var noe å få kjøpt etter dette, måtte jeg spise, selv om jeg ikke var sulten.

Alle rettene var asiatiske, og de aller fleste hadde et asiatisk navn med ingrediensliste, så om du ikke kan den asiatiske maten, var det umulig å vite om det du fikk servert var nudler, gryte eller wok. Måtte be om vann tre ganger, og da det kom var maten oppspist. Maten (vårruller) var god nok.

Rommet var helt ok før en jobbdag, men jeg reagerer på at det ikke er mulig å få seg en frokostbit, verken inkludert eller på bestilling. Da jeg skulle gå fra rommet 0730, var jeg «låst» inne og kom meg ikke ut til resepsjonen. Ingen informasjon om levering av nøkler, betaling eller noe. Gikk ut utgangsdøra i gangen, men kom meg ikke inn igjen noen steder. Hva hvis jeg hadde gått ut for en luftetur og skulle inn igjen på kved/natt? Var heller ikke svar på telefonnummeret oppgitt på døra hvor jeg kunne få lagt nøkkelkortet. Heldigvis kom vaktmesteren på jobb akkurat da og tok det med inn for meg.

Regner med det blir flere jobbturen til Vesterålen, og det er synd det ikke er flere alternativer, for dette var skikkelig dårlig.

Reisetype: Reiste alene
Takk, IdaKristin88
Anmeldt 18. juni 2021 via mobile enheter

Ligg unna dette hotellet!
Da vi ankom hotellet fikk vi en sms på telefonen med beskjed om å plukke opp en konvolutt bak en kodet dør. Ingen resepsjon. Rommet var bestilt for lenge siden, og lå usselt til i underetasjen, rett utenfor var det lasterampe og søppelkonteiner. Frokost? Bare å glemme. Nye håndklær? Glem det - dette er et smarthotell fikk vi vite.
Om de fordelte rom etter prioritet når de fikk bestiling? Da ble det henvist til "nytt personale".
Det minste man må kunne kreve er informasjon!
Prisen var ublu, på grensen til svindel.

Takk, 136mortenl