Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Herlig sted på Myken. God mat, veldig hyggelig vertskap og besøkende. Spist både frokost og middag når vi var på Myken. Nydelig utsikt mot Svartisen og hele Helgelandskysten fra Lofotenveggen til Træna. Anbefales.
Hilsen Hildegunn & Thomas

Takk, Thomas_de_Vries
Anmeldt 4. juli 2019 via mobile enheter

Meget god og samtidig enkei mat, med fiskekake som stjerna sammen med godt brød og sylta løk
Kunstutstilling med Pushwagner, herlig rom med campingvogner i og betjening som elsker Myken. Et sted verdt ett besøk, fullt av sjarme og ro

Dato for oppholdet: juli 2019
2  Takk, EvaMariaK6
Anmeldt 5. august 2017 via mobile enheter

Liker en gode supper, har lyst til å bo i innendørs campignvogn på en av Norges mest spektakulære plasser, så er Myken Seng og Suppe helt topp. Fantastisk vertskap, nydelig frokost med herlig nystekt brød. Anbefales på det varmeste.

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, gberth57
Anmeldt 4. august 2017 via mobile enheter

Utsøkt frokost med nydelig utsikt, kult interiør med sjarmerende campingvogner, fabelaktige supper og fantastisk hyggelig vertskap. En opplevelse for livet! Synd vi ikke skulle være her lenger, men kommer garantert tilbake:)

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, Kjersti M
Anmeldt 14. juli 2017

På øya Myken på Helgelandskysten ligger et unikt overnattingssted; En tidligere skole er gjort om til et fargerikt overnattingssted hvor du vil oppdage palmer, flamingoer og ribbevegger med blomsterlenker. I gymsalen står nå tre campingvogner og lærerværelset har blitt en spennende kafe som serverer hjemmelaget mat. Vi spiste der tre dager på rad og kan anbefale fiskekaker og ertestuing, tomatsuppe og torsketallerken, hjembakt brød, sjokoladekake og gulrotkake.

Romtips: Stedet har ti sengeplasser - sørg for å bo i en campingvogn
Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, MariKjetun