“Super mat og god stemning”
Anmeldelse av Bruket Bord & Bar - STENGT

Bruket Bord & Bar
Anmeldt 14. juli 2020

Fantastisk opplevelse med mat på nivå med de aller beste restauranter og stemning som kun kan skapes med røffe lokaler og supert personale. Spennende lokal mat

Takk, Culture656315

Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Vi kom akkurat på rett tidspunkt. To unge gjestekokker tryllet en god treretters middag til en ekstra god opplevelse med to ekstra småretter som de la til i i pur matglede. I tillegg fikk vi vindusplassen med vakker sommerhimmel. Dette bør oppleves

Takk, Heldiggrisen
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Hvis du skal velge deg kun ett sted å reise til i Helgeland når du er på ferie, så er Myken stedet. Egen vurdering av myken som destinasjon følger, men denne omhandler øyas eneste restaurant; Bruket Bord & Bar.

Den kvelden vi spiste der fikk vi servert en seks(!)-retters middag av ypperste klasse. Det startet med snacks i form av fritert torskeskinn med ramsløkmajones etterfulgt av potetsuppe med bacon og deretter purreløk med dillkrem. Så ble vi servert «taco» av kveite med grillet ananas og tomatsalsa med diverse garnityr. Til hovedrett fikk vi grillet hvalbiff, og til dessert jordbær og rabarbra i skjønn forening.

FOR EN KVELD! ❤️

Maten kombinert med god vin og naturskjønne omgivelser gjør at lysten til å vende tilbake er utrolig sterk!

Tusen takk til Bruket Bord & Bar, gjestekokk Axel Jamtli, Wenche Robertsen og Jostein Torgersen for en helt utsøkt opplevelse!

1  Takk, FannyF599
kerstinm650, Daglig leder på Bruket Bord & Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. juli 2020

Anmeldt 7. august 2019

Fantastisk vær gir en særdeles fordalagtig ramme på alt du foretar deg på Myken. Maten servert var bra. Tre retters middag ble servert. Det er nok noe forbedringsptensial når det gjelder alle retter vi fikk servert. Tror nok at fisk bør være hovedfokus fremover. Skulle vel tro at Myken har tilgang på allverdens fisk og skalldyr. Retter fra havet vil nok gi opplevelsene "matkundene" kommer for å spise her ute i havet. Ellers var det fantastisk service og hyggelig stemning. De som jobbet her og plassen gjorde kvelden til en uforglemmelig kveld.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, PetterBerntzen
Anmeldt 17. juni 2019 via mobile enheter

Vi var en vennegjeng på 4 par som var så heldige å få plass her litt før sesongen starter 22.juni. 3 retters middag med god drikke ble servert. Ertesuppe til forrett, god, men savner det lille ekstra. Hval til hovedrett, fikk skryt hos de som ikke var så begeistret for hvalkjøtt, mens de som gledet seg mest ble litt skuffet. Mye syre og pepper overlot lite av smaksopplevelsen til hvalkjøttet som burde spilt hovedrollen. Til dessert fikk vi Mykeplukket rabarbra og jordbærkompott. God, men også her ble det mye surt og lite søtt. Stemningen, plassen, servicen og folkene gjorde dette til en uforglemmelig kveld.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, 323frankk