“Ok burger”
Anmeldelse av Annis Pølsemakeri

Annis Pølsemakeri
Vurdert som nr. 1 av 1 Marked for spesialmat i Ringebu
Beskrivelse: Annis Pølsemakeri er den eneste spesialiserte slakterforretningen i Gudbrandsdalen. Vi holder til midt i Ringebu sentrum hvor den tradisjonsrike bedriften tilbyr alt innen kjøtt, slakt, pålegg, ferdig stekte produkter, pølser, pålegg, spekemat.
Anmeldt 30. juli 2021

Vi bestilte hver vår burger, den ene var godt stekt den andre var litt vel rosa. Smakte ok, men tror det hadde vært bedre med chips isteden for kokte poteter. Jordbær og is til dessert var veldig godt. Pluss for gode alkoholfrie drikker (ingefærøl og hylleblomst)

1  Takk, FrodesMatMening

Anmeldt 30. juli 2021

Her har jeg ingenting å klage på! vi bestilte mat&drikke via QR kode ved bordet og det tok ikke lang tid før maten og drikken var servert ☺️maten smakte super godt og servicen var kjempe bra, blid og hyggelig betjening☀️

Takk, victoriahol
Anmeldt 26. juni 2021 via mobile enheter

Stoppa innom her på vei fra Lillehammer til Åndalsnes. Bestilte to porsjoner Hestonburger og to porsjoner Annie pølsefest. Hyggelige og imøtekommende ansatte og en vakker restaurant møtte oss. Maten var god og det var rikelig av den. Veldig gode pølser. Mye spennende tilbehør til pølsene, både sylta rødløk, pickles, sennep, coleslaw, tomatsalsa, potetsalat og en veldig god aioli. Burgeren var også god, om enn litt kompakt. Menyen er noe begrensa men det vi spiste smakte bra.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Trkoni
Anmeldt 30. november 2020

Maten var upåklagelig, men på servicen er det litt å hente etter vårt inntrykk. Da vi kom til angitt bord fikk vi raskt beskjed om at det skulle være konsert denne kvelden. Dette kom overraskende på oss, men vi ønsket selvfølgelig å høre på og tilbringe god tid hos dere denne lørdagskvelden. Vi var villige til å betale det det ville koste, altså billetten til konserten da vi skulle spise middag likevel. Dette gikk ikke fikk vi beskjed om, selv om det var ledige plasser. Trist at ikke vertskapet kastet seg rundt og ordnet dette til oss da det tross alt var ledig plass. Det betyr at det ikke var utsolgt! Vi fikk også tilsnakk på slutten av måltidet at vi måtte raske på. Vi følte ikke for å drikke opp kaffen, da vi følte oss utkastet. Dette er leit da vi er lokale og kan være gode ambassadører for dere om dere hadde evnet å utvise fleksibilitet, salgsånd og god service. Ingen av oss fem satt igjen med en god følelse etter denne raske middagen. Vi hadde sett frem til å nyte et godt måltid som ble ødelagt av stress. Og når selveste dronningen av sangstemme skulle opptre ble det virkelig en bitter ettersmak. Dette er synd Annis Spisested!

Dato for besøk: november 2020
1  Takk, martheberntsenb
Anmeldt 3. november 2020

Annies Pølsemakeri / restaurant i Ringebu har skjønt det. De serverer fantastisk god mat og servicen er helt topp. Verdt å kjøre litt ekstra for å oppleve.

Dato for besøk: november 2020
Takk, kol426

Reisende som så på Annis Pølsemakeri, så også på

Har du vært i Annis Pølsemakeri? Del dine erfaringer!