“Ikke verdt pengene”
Anmeldelse av Annis Pølsemakeri

Annis Pølsemakeri
Vurdert som nr. 1 av 1 Marked for spesialmat i Ringebu
Beskrivelse: Annis Pølsemakeri er den eneste spesialiserte slakterforretningen i Gudbrandsdalen. Vi holder til midt i Ringebu sentrum hvor den tradisjonsrike bedriften tilbyr alt innen kjøtt, slakt, pålegg, ferdig stekte produkter, pølser, pålegg, spekemat.
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Vi var to voksne og to ungdommer som spiste lunsj. Bestilte to Hestonburgere, disse smakte greit, men var ganske røde i midten.
Vi bestilte også to pastasalater med røkelaks og reker.
Disse klarte ikke min datter og mann å spise, da salatene var full av oliven. Oliven har en svært karakteristisk smak, og når man ikke liker oliven blir maten uspiselig når det er så mye. I menyen var det ikke nevnt noe sted at det var oliven i retten. Helt bortkastede penger for vår del. Vi ga personalet beskjed om at de bør skrive i menyen hva salaten inneholder.

1  Takk, Malteo75

Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Grei mat. Bestilte stekt flesk. Kunne fått litt mer flesk, ble hovedsakelig mett på potetene. Forsåvidt grei mat, men opplevelsen ble trukket ned av mange fluer ved bordet, samt synet av en kokk som kom ut fra toalettet uten å vaske hendene. Jeg gikk inn etter ham, og det var tørt i vasken da han kom ut. Det var ekkelt.

Takk, Marit A
Anmeldt 30. juli 2021

Vi bestilte hver vår burger, den ene var godt stekt den andre var litt vel rosa. Smakte ok, men tror det hadde vært bedre med chips isteden for kokte poteter. Jordbær og is til dessert var veldig godt. Pluss for gode alkoholfrie drikker (ingefærøl og hylleblomst)

1  Takk, FrodesMatMening
Anmeldt 30. juli 2021

Her har jeg ingenting å klage på! vi bestilte mat&drikke via QR kode ved bordet og det tok ikke lang tid før maten og drikken var servert ☺️maten smakte super godt og servicen var kjempe bra, blid og hyggelig betjening☀️

Takk, victoriahol
Anmeldt 26. juni 2021 via mobile enheter

Stoppa innom her på vei fra Lillehammer til Åndalsnes. Bestilte to porsjoner Hestonburger og to porsjoner Annie pølsefest. Hyggelige og imøtekommende ansatte og en vakker restaurant møtte oss. Maten var god og det var rikelig av den. Veldig gode pølser. Mye spennende tilbehør til pølsene, både sylta rødløk, pickles, sennep, coleslaw, tomatsalsa, potetsalat og en veldig god aioli. Burgeren var også god, om enn litt kompakt. Menyen er noe begrensa men det vi spiste smakte bra.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Trkoni

Reisende som så på Annis Pølsemakeri, så også på

Har du vært i Annis Pølsemakeri? Del dine erfaringer!