Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Overnattet en natt på vei til Trondheim og storkoste oss. En fantastisk hyggelig dame som svarte på telefonen og guidet oss gjennom en veldig koselig leilighet. Egen nøkkel og fint bad med dusj. Mulighet til å lage mat. Anbefales på det varmeste!

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, stineph76
Anmeldt 10. oktober 2016

Vi var to stykker som var på pilegrimsferd til Trondheim, og hadde gått i to dager i gjennomvåte fjellstøvler. Vi ringte på hos Jonsgård Seng og Frokost, og ble møtt av omsorgsfulle og serviceinnstilte Britt. Hun hadde til og med skotørker, noe vi pilegrimer setter stor pris på :-) Den lille leiligheten var vidunderlig, og alt var så rent og pent og gjennomført. Frokosten var helt topp. Et sted å trives. Vi hadde et fint opphold der og anbefaler det til andre.

Dato for oppholdet: juni 2016
Takk, GrandTour468644
Anmeldt 21. august 2016 via mobile enheter

Rent,pent og veldig hyggelig! Tusen takk til omsorgsfull og serviceminded vertinne Britt. Unner flere et opphold her! ❤Alt var lagt til rette for et godt opphold. Fikk låne sykkel for å besøke stavkirken neste morgen for jeg orket ikke gå tilbake på såre føtter.

Dato for oppholdet: august 2016
Reisetype: Reiste alene
1  Takk, Karin B
Anmeldt 29. juni 2015 via mobile enheter

Stoppet her på vei fra Trondheim til Oslo etter en flott tur over fjellet. Leide hele tredje etasje og hadde to store soverom kjøkken og bad helt for oss selv. Ypperlig for en familie på fem som trengte en billig overnatting. Tv, Internett, kjøkken med oppvaskmaskin. Fin liten hage vi kunne benytte og lekeplass like ved. Husverten Britt var veldig hyggelig og tok godt i mot oss da vi kom.

Dato for oppholdet: juni 2015
2  Takk, 115runars
Anmeldt 14. mars 2015

riktig trivelig sted.
veldig gode senger. Alt var rent og pent, og god sunn frokost.
internett-tilgang.
Gratis parkering med kort gangvei til inngangsdøren.
Koselig tettsted Ringebu, ved foten av Rondane.
Veldig imøtekommende betjening.
Kommer gjerne igjen.
Passer alt fra næringslystfolk til familie og venner.

Dato for oppholdet: mars 2015
  • Reisetype: Reiste alene