“Bedre enn forventa”

Kjøkken: Kafé, Pub
Middagsalternativer: Middag
Middagsalternativer: Middag
Anmeldt 26. juli 2020

Ser litt gatekjøkken aktig ut, men maten overraska positivt. Veldig store og gode Skagen toast. Og veldig populære pannekaker som dei yngste likte godt. Koselig uteservering.

Takk, gunbjorgo

Anmeldt 22. juli 2020

Hadde ikke forventet så dårlig mat på en bensinstasjon, ville virkelig heller anbefalt en circle K over det her, fin beliggenhet, elendig mat, virkelig det verste jeg har vært borti.

1  Takk, Climber790750
Anmeldt 4. juli 2019 via mobile enheter

Autentisk ferie-taverna med bra utvalg av retter og drikke. Meget god service. Vi valgte Taco-middag. Anbefales.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, Trygve G
Anmeldt 10. august 2018

Når du er på Herføl eller i nærheten med båten, bør du legge turen innom denne kroa. Her finner du en liten dagligvare butikk, ting som trengs til båten, bensin, dusj og do. Ikke minst finner du mat og drikke på denne lokale kroa. Koselige folk som jobber der! Hver torsdag på sommeren har de quiz-konkurranse! Anbefales virkelig!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Karianne S
Anmeldt 6. mai 2018 via mobile enheter

Beste mat og drikke på Herføl
Og damene i baren er bare nydelige
Kjempe kveld på kroa
Veldig koselig

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Thomas B

Har du vært i Herfølrenna Kro? Del dine erfaringer!