“Fiskesuppe”
Anmeldelse av Bjellands Cafe

Bjellands Cafe
Vurdert som nr. 1 av 2 Restauranter i Fedje
Anmeldt 21. august 2021

Måtte på kjøkkenet og rope for kontakt. Dukket frem en sliten herremann som kunne tilby fiskesuppe, ikke noe annet. Skulle bare varme opp først. Bestilte med et glass vin og en pils. Suppen var fra lunsjserveringen tidligere på dagen, litt stakkars dem, for suppen smakte kun salt og krydder, ikke antydning til fiskesmak. Det var rikelig med fiskebiter i den, et solid måltid for dem som orket spise opp. Det orket ikke vi. Selv vin og øl mistet vi lysten på. Huff, ikke noe trivelig opplevelse. Skuffende.

Takk, sveinwegeners

Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Koselig plass, og hyggelig servitør. Men alt for lite folk på jobb. For lenge å vente 40 min for å få bestilit. Hvem styrer denne plassen?

1  Takk, ingebj_rgm2018
Anmeldt 13. juli 2021

Vi var en familie som hadde blitt anbefalt stedet og gledet oss til god mat. Gøy med den vesle kabelfergen over sundet for barna. Men det var umulig å få bestilt. Personalet bestod tilsynelatende av to personer, den ene på kjøkkenet og den andre gikk rundt i anleggsklær og tok bestilling fra et større følge. Vi ventet i en time før vi gikk videre.

Takk, 637sissel_
Anmeldt 3. oktober 2020

Hyggelig vertskap og nydelig Thai mat, eit eksta + for servering av leverpostei til hunden Fedje er ein vakker plass anbefaler Fab.8 og øya på det varmeste

Dato for besøk: september 2020
Takk, 149gudrunj
Anmeldt 3. oktober 2020

Bestilte hamburger med pommes frites. Ingen krydder på hverken burger eller pommes. Burgerbrødet var helt bløtt og seigt! Smakløst og ikke noe godt! Fikk også bestikk som var fettete! Kommer aldri hit igjen!

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, Fiskogkod

Har du vært i Bjellands Cafe? Del dine erfaringer!