“Vennemiddag”

Senja By Heart - Restaurant
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Torsken
Anmeldt 28. august 2021

En behagelig og fin atmosfære, vennlig betjening og nydelig beliggenhet. Maten i restauranten er fantastisk gode med gode smaker og er estetisk tillaget av utsøkte lokale råvarer. Anbefales på det varmeste.

Takk, christinemE8120IM
SenjabyHeart, Marketing på Senja By Heart - Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. oktober 2021

Takk for hyggelig tilbakemelding.
Velkommen igjen!

Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Nydelig mat, nydelig atmosfære og flott service!! Virkelig verdt turen innom. Vi spiste prego og boknafiskgryte - høy kvalitet - en matopplevelse!

Takk, Fredd W
JorgenWang, Marketing på Senja By Heart - Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. august 2021

Takk for hyggelig tilbakemelding

Senja by Heart

Anmeldt 28. juli 2021

Vi var 8 personer som bestilte 3-retters. Samtlige av oss var imponert av og strålende fornøyd med samtlige retter. I tillegg til nydelig mat var servicen upåklagelig, personalet hyggelige og flinke og kokken, som var ute og snakket med oss et par ganger, hadde tydelig lidenskap for det han driver med. 10/10 på alt! Anbefales virkelig!

1  Takk, lenen369
JorgenWang, Marketing på Senja By Heart - Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juli 2021

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding.

Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk måltid. En stor overraskelse å finne en slik gourmetrestaurant her ytterst på Senja Alt var laget til ytterste perfeksjon. Anbefales på det sterkeste.

Takk, Compass732812

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding!

Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Dette var et nydelig besøk. Veldig god mat med himmelsk sjokoladefondant. Vi spurte kelneren hva kokken hadde putta i tyttebæra som kom med fiskeretten. Svaret vi fikk var kjærlighet. Og ja. Vi følte det. Tusen takk.

Takk, hannahwozenek
SenjabyHeart, Markedsføring på Senja By Heart - Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2021

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding!
Velkommen tilbake!

Har du vært i Senja By Heart - Restaurant? Del dine erfaringer!