Melding fra Tripadvisor:Midlertidig stengt
Åpen i dag: Stengt
Unik plass i havgapet

Nydelig plass. Vi var heldige som fikk med oss utsøkt buffe med første klasses råvarer fra lokale... les mer

Anmeldt 21. august 2022
bjornarbh
Perfekt sted for lunsj eller tidlig middag

Liten butikk med delikatesser, interiør etc. Stedet har også en koselig kafé. Vi spiste... les mer

Anmeldt 21. september 2021
ToneN
Drøbak, Norge

Anmeldt 16. mai 2019 via mobile enheter

Flotte hytter til utleie hos Villsaubutikken. Vi var 3 vennepar som leide hytta Eldhuset. Flott utsikt, rolig sted og god standard.

Dato for opplevelse: mai 2019
Takk, dagfinnf2014
Anmeldt 20. oktober 2018 via mobile enheter

Anbefaler alle en tur til denne koselige plassen. Hyggelig betjening, god mat, flotte omgivelser og mange skatter å kjøpe.

Dato for opplevelse: oktober 2018
1  Takk, anneritab
Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Hyggelig sted med sjel. Utsikt til storhavet. Servering av enkel mat.
Stedet kan anbefales. Vær obs på åpningstidene. Sesong i sommerhalvåret

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, oddgunnars
Anmeldt 9. september 2018 via mobile enheter

Artig cafe /utstilling av villsauprodukter med mere langs rundturen på Smøla. Gode rundstykker og koselig uteservering. Rent og fint inne,kakene såg fristende ut. Artig detalj på wc med bilder av kongelige brudepar

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, 895gretev
Anmeldt 11. juli 2018 via mobile enheter

Dette koselige landstedet er absolutt verdt et besøk! I butikken får man kjøpt kortreist mat fra både villsaubutikken.no og andre produsenter lokalt fra Nordmøre. Pølsene, fenalåret og pinnekjøttet fra villsaubutikken er veldig gode og har noe for enhver smak.

Oppe i kafeen får man kjøpt lunsj, kaker og kaffe. Kakene lages på stedet, og de har ofte så mange deilige sorter at det ikke holder med et stykke. Undertegnede måtte prøve tre ved siste besøk. Lunsjen som gjerne består av varm suppe, wraps med villsaupølse/laks eller villsaupizza er særegen og veldig god!
Og for de som måtte lure; kakene og lunsjen de har er glutenfrie!

I tillegg er betjeningen imøtekommende og behjelpelige med hva det måtte være!

Med villsauer i umiddelbar nærhet og et perfekt tilrettelagt lokale i flotte omgivelser, rett ved veien, er dette absolutt et sted å besøke!

For meg har det blitt et fast lunsjsted når jeg er på Smøla

Dato for opplevelse: juli 2018
1  Takk, StineH299