“Utsøkt mat og lokaliteter.”
Anmeldelse av Berlihuset Mat Og Vin

Berlihuset Mat Og Vin
Vurdert som nr. 1 av 3 Restauranter i Sykkylven
Anmeldt 13. november 2018 via mobile enheter

Ett utrolig flott sted å spise på enten det er med familie eller jobbsammenheng. Fikk servert en nydelig julemiddag bestående av tradisjonelle norske smaker. Store porsjoner og nydelig smak både på middag og dessert. Absolutt å anbefale.

Takk, 438olam

Anmeldt 2. september 2018

Berlihuset er uten tvil det matstedet i Sykkylven som utfører best kvalitet på både mat, service og atmosfære. Har vært der gjentatte ganger - sist på italiensk aften. Nydelig mat og drikke både til lunsj, middag og dessert. Høy standard til fine priser.

Stort pluss for undertegnede er temakvelder og hyppig fornying/rullering på meny.
Hyggelig og serviceinnstilt betjening.
Alt i alt - helt topp :-)

1  Takk, Hannah V
Anmeldt 9. august 2018 via mobile enheter

Vi har hatt ein koseleg lunsj med nydeleg mat. Koseleg, avslappa atmosfære og ypparleg service! Vi kjem gjerne tilbake!

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, Emte A
Anmeldt 5. august 2018 via mobile enheter

Utsøkt mat og vin, hyggelig vertskap, unikt miljø både utvendig og innvendig og alltid kanonbra atmosfære utover kvelden. Biffen med trøffelsaus er nydelig god, falaffelen likeså. Gler meg til neste gang:-)

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, siljetur
Anmeldt 1. juli 2018

Svært koseleg gamalt hus med god atmosfære. Der er super service og meget hyggeleg betjening. Maten var meget god og det var passelege porsjonar. Kan og anbefale dessertmenyen, spesielt den heimelaga sjokoladekaka.

Dato for besøk: juni 2018
1  Takk, Terje57

Reisende som så på Berlihuset Mat Og Vin, så også på

Sykkylven, Møre og Romsdal

Har du vært i Berlihuset Mat Og Vin? Del dine erfaringer!