“Fantastisk burger”
Anmeldelse av Restaurant Raus

Restaurant Raus
Vurdert som nr. 1 av 3 Restauranter i Sykkylven
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Spiste burgeren med blåmuggost, bacon og blåbærsaus. En av de beste jeg har smakt. Hyggelig service, og freshe lokaler.

1  Takk, Haakonc2015

Anmeldt 25. juni 2020 via mobile enheter

Bestilte lunsj på Raus og det tok ikke lang tid før vi fikk maten. Fint lokale med muligheten for å sitte ute. Alt i alt veldig fornøyd med servicen vi fikk. Maten var velsmakende. Anbefales!

Dato for besøk: juni 2020
Takk, mlund96
Anmeldt 25. juni 2020 via mobile enheter

Overasket over veldig god og enkel mat. Maten kom veldig raskt. Servitøren var hyggelig, og serviceinstilt.
Ble litt skuffet over at d ikke var den lokale alpeosten men cheddar på ALPEburgeren. Men alt i alt 5av5. Hvor kom brien ifra?

Dato for besøk: juni 2020
Takk, TorGaryen
Anmeldt 29. januar 2020 via mobile enheter

Litt tilfeldig ramlet vi over denne restauranten og var litt usikre på hva vi kunne forvente. Vi ble positivt overrasket både av mat, service og lokalet! Dette er garantert det beste Sykkylven har å by på! Anbefales!

Dato for besøk: januar 2020
4  Takk, josteing455
Anmeldt 3. september 2019 via mobile enheter

Raus er et flott spisested ved havna i Sykkylven. Spiste salat med bacon og kylling. Veldig godt - servert med fantastisk godt brød til. Kommer helt klart tilbake når jeg er i disse trakter igjen

Dato for besøk: september 2019
2  Takk, wenchekronoy

Reisende som så på Restaurant Raus, så også på

Har du vært i Restaurant Raus? Del dine erfaringer!