“Ikke åpen”
Anmeldelse av Fjøla Cafe & Event

Fjøla Cafe & Event
Vurdert som nr. 3 av 3 Restauranter i Sykkylven
Beskrivelse: Fjøla har forskjellege soner, mellom anna eit avslappingsrom, eit bibliotek med ulike friluftsmagasin og med eit godt utval av brettspel. Vi har biljardbord kanskje også shuffleboard etter kvart. Fjøla Kafé og Event er ein stad for alle, ein stad med god atmosfære og god takhøgde. Her kan ein kome etter ein lang dag på fjellet eller berre svinge innom for ein matbit eller noko godt å drikke.
Anmeldt 18. juli 2021

Hadde bestilt bord på nett og fått bekreftelse på bestillingen på mail. Da vi kom frem til restauranten var den stengt.

Takk, odas795

Anmeldt 5. juni 2020 via mobile enheter

Fjøla har fantastisk god mat, prøv spesielt pizzaen og suppene! Stemninga er god og behagelig. Perfekt til veimat eller kveldskos. Du føler du er på en veldig urban plass, samtidig som naturen rundt gir kanskje Norges vakreste uteservering.

Dato for besøk: mai 2020
1  Takk, Martinhoydal
Anmeldt 21. november 2019 via mobile enheter

Dette stedet må dere besøke
Om det er kun for å sitte å prate over ein kaffe eller ei brus eller lokal saft fra valldal
Og maten er berre himmelsk god
Pizza blitt ein stor hit
Og burgeren med lokale rå varer vow den er berre heilt nydelig god
Vilt gryta skryter mange av den skal prøvast next time
Dette har blitt eit utrolig kjekt samling sted som vi har savnet lenge
Så sykkylsfolk og andre BRUK stedet for det er vi besøkjande som bestemmer om det skal overleve
Service og dei som jobber der er kjempe flinke og hyggelige
Møt opp for ein prat eller noe å spise

Dato for besøk: november 2019
Takk, Oliensunny5644
Anmeldt 14. august 2019 via mobile enheter

Vært innom et par ganger, og har fortsatt lyst på «viltpizza» nydelige smaker i hjemmekoslige og sporty lokaler, skikkelig frisk og lokal mat, anbefales.

Dato for besøk: august 2019
2  Takk, tommyr698
Anmeldt 2. juli 2019 via mobile enheter

Her er det fokus på det enkle.
Men god kvalitet på det enkle.

Eit flott alternativ, som skil seg ut.
Anbefaler å prøve. Vi var 10 stk. Alle gjekk heim godt fornøgd både med mat og opplevinga rundt maten

Dato for besøk: mai 2019
Takk, 15asbj_rnh

Reisende som så på Fjøla Cafe & Event, så også på

Har du vært i Fjøla Cafe & Event? Del dine erfaringer!