“Anbefales”
Anmeldelse av Slice

Slice
Vurdert som nr. 2 av 2 Restauranter i Stanghelle
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Etter søndagstur var vi sulten.
Ramlet inn på Slice på Stanghelle.
Litt annerledes middag og ikke mye i menyen.
Men fikk super forklaring på hva ting var og valgte Birria.
Fikk dette servert av en hygglig ung mann,satte tennene i det og ble super overrasket over god smak :)
Så abslutt å anbefale å stikke innom
Vi skal abslutt inn der flere ganger,verdt en kjøretur:)

Takk, rikka666
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Bestilte Birria som anbefalt av servitør. Meget god på smak. God størrelse på porsjonen. Prøvde Margarita som var helt i ypperste klasse, den hadde stått seg bra selv på beachen i Cancún. Kjekk og avslappet atmosfære.

Takk, olemeidell
Anmeldt 28. mars 2021

Gude. God mat koste meg. Flinke arbeidere. God pizza følte jeg var i new York på restaurant. FANTASTISK MAT

Dato for besøk: mars 2021
1  Takk, hanskristianu2021

Reisende som så på Slice, så også på

Har du vært i Slice? Del dine erfaringer!