“Nesten ok”
Anmeldelse av Sushi-Teria

Sushi-Teria
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Knapstad
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Har helt ok mat hvis du ikke orker å reise andre steder, fersk grei mat men kjedligste sushien jeg har vert borti, stengt i 3 uker i strekk i juli/juni mnd så svak 3☆ ned til halv sterk 1☆ for min del etter 3 forsøk på dette stedet.

Takk, LeeMjq

Anmeldt 12. april 2020 via mobile enheter

Nydelig sushi og god service. God forklaring på sushi bitene og finne ut hva du bør starte med om du aldri har spist dette før.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, Connector655381
Anmeldt 20. desember 2019 via mobile enheter

Bestilte sushi til familien, maten var klar på 20 minutter! Veldig hyggelig personell. Maten var helt fantastisk, nok av alt og passe porsjoner. Den beste sushien i hele Østfold!

Dato for besøk: desember 2019
Takk, 629maritj
Anmeldt 17. oktober 2019

pluss - Utrolig hyggelig sted perfekt for og ta med seg maten :) god mat og utrolig hyggelig betjening.

Minus- Liten sitte plass

Dato for besøk: september 2019
1  Takk, danielfT3191MK
Anmeldt 8. juli 2019 via mobile enheter

Veldig god sushi til Ok pris. Har bestilt her flere ganger og kommer nok til å fortsette med det. Hyggelig sted.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, espenh552

Har du vært i Sushi-Teria? Del dine erfaringer!