“Take away”
Anmeldelse av Sushi-Teria

Sushi-Teria
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Knapstad
Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Nyyydelig mat, rask ekspedering. Mye å velge i, hyggelige folk, go service og gode priser på menyer! Må prøves!! Frister med gjentakelse

Takk, Nomad46480686846

Anmeldt 22. mai 2021

Jobbet på hytta ved Lyseren og fikk lyst på Sushi. Testet denne lokale restauranten og den leverte virkelig. Godt, delikat og med litt uvant pynt. I’ll be back!

Dato for besøk: mai 2021
Takk, TorofNorway
Anmeldt 19. februar 2021 via mobile enheter

I bittelille Knapstad finner du meget god sushi! Takk og lov for de små perlene for oss som ikke bor i Oslo! Frisk, fersk sushi. Helt normale priser, lett å bestille på tlf eller FB (raskt svar). Anbefales!

Dato for besøk: februar 2021
2  Takk, April-Elin
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Har helt ok mat hvis du ikke orker å reise andre steder, fersk grei mat men kjedligste sushien jeg har vert borti, stengt i 3 uker i strekk i juli/juni mnd så svak 3☆ ned til halv sterk 1☆ for min del etter 3 forsøk på dette stedet.

Takk, LeeMjq
Anmeldt 12. april 2020 via mobile enheter

Nydelig sushi og god service. God forklaring på sushi bitene og finne ut hva du bør starte med om du aldri har spist dette før.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, Connector655381

Har du vært i Sushi-Teria? Del dine erfaringer!