“Tidligere bra. Blitt elendig:(”
Anmeldelse av MAX Burgers

MAX Burgers
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Lierstranda
Beskrivelse: Velkommen til MAX i Lier.
Beskrivelse: Velkommen til MAX i Lier.
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Bestilte på nett. Ventet 40 minutter på maten. Ingen beklagelse. Når maten kom var burgeren kald, milkshake var smeltet. Ingen salt eller ketsjup med. Manglet sugerør til milkshake. Max var bra før. Har tapt seg mye. Siste gang vi besøker denne max.

1  Takk, LindaA1295

Anmeldt 26. juni 2020 via mobile enheter

Dårlig service, kjøttet var rått, møkkete bord og dårlig renhold på toaletter og stellebord for barn, ikke et fint sted for barna.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, 378bj_rns
Anmeldt 6. juni 2020

Med bløte chilli fries, skitne bord, tomme brusdispensere gir jeg Max en stjerne. Burgerene får "ok" under tvil :(

Dato for besøk: juni 2020
Takk, Eggert A
Anmeldt 10. februar 2020

Vi forsøker vel alle å bidra, og påvirkning fra barn gjorde at jeg forsøkte den nye veggi burgeren - riktignok m ost ..... Dette var en kjempeopplevelse - Nesten bedre enn kjøtt - og så fikk man ikke den "trøtthets"-følelsen etter 20 minutter som en ofte får av kjøttt. Anbefales på det sterkeste - og også at MAX kan slege burgerne for hjemmebruk. DET hadde vært noe!

Dato for besøk: februar 2020
3  Takk, Jan H
Anmeldt 2. desember 2019

Ville prøve en plantebasert burger, siden jeg hadde hørt så mye om de. Delifresh: En lakto-ovo vegetarisk burger med cheddarsmeltost, tomat, sprø isbergsalat, rødløk, ketchup og originaldressing – alt omsluttet av et gyllenristet sesambrød.
Maken til klin og smakløs burger. Glad jeg ikke har kjøttskam, blir ekte vare neste gang.

Dato for besøk: november 2019
1  Takk, SveinJ

Har du vært i MAX Burgers? Del dine erfaringer!