“Elendig opplevelse”
Anmeldelse av MAX Burgers

MAX Burgers
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Lierstranda
Beskrivelse: Velkommen til MAX i Lier.
Beskrivelse: Velkommen til MAX i Lier.
Anmeldt 8. august 2021

For et minutt sidenNY
Mozarella sticksa var ikke varme, ventet 10 minutter på nye men de smakte ikke godt, hamburgeren smakte som det lukter i et fjøs. fikk ikke all maten samtidig, toalettet var urent(den værste typen) bæsj overalt

Takk, 92olef

Anmeldt 30. mai 2021 via mobile enheter

Elendig smittevern og møkkete. Søndag 30/5-21, 16:30. Tomt for sprit i dispenser ved inngangen i hele perioden vi var der. Fikk ikke kontakt med ansatte for å gi beskjed. Vanskelig å finne sprit andre steder. Ansatte tørket over brøkdel av bordflaten med tilsynelatende tørr klut, viftet vekk matrestene. Ikke bra! Måtte finne servietter for å tørke selv og de ble veldig møkkete - helt uholdbart. Bordene burde vært tørket med sprit eller god såpe. Kluten lå igjen der tomme brett skal settes ved inngangen. I tillegg står drive-through køen med motorene i gang tett inntil uteserveringen. Maten var under middels, og osten ikke smeltet - ikke engang slapp.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, bjolia
Anmeldt 3. januar 2021 via mobile enheter

Vi gjorde bestillingen på automaten da vi kom, og trodde den lange køen foran drive-in og i kassen betød høyt tempo. Etter 20 minutter begynte vi å mistenke at noe var veldig galt. De tre-fire ansatte soset målløst rundt på kjøkkenet, og det var ingen mat som ble ferdig. Etter 35 minutter gikk jeg i kassen for å spørre hva som foregikk. Skiftlederen svarte at det ikke var nok ansatte i dag, at systemet iiie fungerte osv. Da klikket en mann bak meg og begynte å rope at det her går f... ikke an. Jeg tipper det sto 30 sinte gjester bak meg og freste over at de hadde lagt inn bestillinger, uten at maten ble laget og uten en eneste beskjed : de skulle ha pengene, men hadde ikke vett til å si at maten ikke ble laget. Jeg ba vennlig om å få tilbake pengene, mens andre ropte.

50 minutter etter ankomst satte vi oss sultne og oppgitte i bilen.

Her blir det pluss for god beliggenhet og godt kundegrunnlag, og minus for alt annet. Elendig service, ingen advarsel om at maten ikke ble laget sa bestillingen ble lagt inn, ingen informasjon underveis, demotiverten medarbeidere som sosey målløst rundt, og generelt skittent pg ekkelt.

Styr j........ langt unna!!

Dato for besøk: januar 2021
Takk, A6564PVtonyc
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Bestilte på nett. Ventet 40 minutter på maten. Ingen beklagelse. Når maten kom var burgeren kald, milkshake var smeltet. Ingen salt eller ketsjup med. Manglet sugerør til milkshake. Max var bra før. Har tapt seg mye. Siste gang vi besøker denne max.

1  Takk, LindaA1295
Anmeldt 26. juni 2020 via mobile enheter

Dårlig service, kjøttet var rått, møkkete bord og dårlig renhold på toaletter og stellebord for barn, ikke et fint sted for barna.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, 378bj_rns

Har du vært i MAX Burgers? Del dine erfaringer!