“God mat”
Anmeldelse av Mayas

Mayas
Vurdert som nr. 1 av 19 Restauranter i Fornebu
Anmeldt 10. juli 2018 via mobile enheter

Første gang her. Gikk for innbakt pizza (Calzone) og sjømatspasta. Begge delene smakte bra. Servisenivået kan bli bedre. Prisnivået som på OSL. Stort potensiale. Fint plassering med både uteservering og koselig stort lokale. Kunne vært skjermet litt fra kjøpesenteret.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, Fornebu

2024 av 75 anmeldelser

Anmeldt 27. juni 2018 via mobile enheter

Kjempe gode pizzaer og pastaer til greie priser. Hyggelig med rolige sitteplasser ute i skyggen. Også veldig rask service.

1  Takk, 86jonasberg
Anmeldt 21. juni 2018 via mobile enheter

God service, god mat! Vinen var bra temperert, smakfull og krydret mat.
Hyggelig lokale, ikke for mye støy.

Takk, 412hermanr
Anmeldt 11. juni 2018 via mobile enheter

Impulsbesøk på 17.mai er ikke så lett, men på Mayas ble jeg tatt imot med åpne armer og er stort smil. - Det er klart vi finner et bord til dere! Litt som å komme hjem. Jeg syns pastaen her er utrolig bra. Alltid al dente og god på smak. Pizzaen smaker også som i Italia.
Rask og vennlig service og alltid et pluss og med mange italienere i staben på italiensk restaurant føles det ekte. Vi som har gangavstand er heldige!

Dato for besøk: mai 2018
Takk, 535sunnivab
Anmeldt 6. juni 2018 via mobile enheter

Dette var ikke mitt første besøk. Maya’s bekrefter nok en gang kvaliteten på mat og servering opprettholdes. Førsteklasses service og og utmerket mat. Vi valgte blant de store salater og ble ikke skuffet. Delikat og smakfullt. Denne gange valgte vi uteservering ved et rolig, åpent torv i tilknytning til moderne kjøpesenter og boliger. Absolutt verdt et besøk. Vår ubetingede anbefaling.

Takk, Knut Dag H

Reisende som så på Mayas, så også på

Har du vært i Mayas? Del dine erfaringer!