“Dessverre ikke like godt”
Anmeldelse av Maya's

Maya's
Vurdert som nr. 4 av 14 Restauranter i Fornebu
Anmeldt 17. august 2020 via mobile enheter

Spiste pizza her i mai; da var den veldig god. I dag var det dessverre noe helt annet; lite ost, rart fyll inkl sånn pepperoni man får på Rema! I det hele tatt en litt kjip opplevelse. Og så må de ansatte gjerne smile litt om de ikke har noe imot det!...?

Dato for besøk: august 2020
Takk, LBrothers

Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Nei, nei, nei! Hva har skjedd? Nye eiere? Da bør de med en gang ta tak i sine ansatte, og trene service.... om da planene er å ikke overleve.? Da stedet først åpnet var det nettopp dette dom ble deres bane; elendig service. Deg tok seg betraktelig opp ved eierskifte. Nå kjente vi ingen ( og vi har spist der ofte!) og servicen var igjen på bunn. Smil og vennlighet er et absolutt. Man må også kunne vente en smule service og oppmerksomhet når restauranten er nesten tom. Vi venter i spenning!

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, 538gunnp
Anmeldt 26. juli 2020

Helt ok hamburger i foccacia og godt øl til. Servicen var elendig. Følte oss ganske oversett, både da vi ankom og senere. Ventet i evigheter på maten, og på å få betale. De ansatte virket ikke så veldig interessert i jobben sin. Fint å sitte ute!

1  Takk, Synnøve B
Anmeldt 19. juni 2020 via mobile enheter

Levde ikke opp til forventningene, servitørene var stressede, følte at man fikk lite personlig service, carlsonen var grei men ikke mere, risottoen fruen kjøpte var langt unna fantastisk, de fulgte ikke covid 19 reglene, bord for tett ute, servitører og gjester tok på samme dørhåndtak prøvd det og kommer neppe tilbake

Dato for besøk: juni 2020
Takk, sveinws
Anmeldt 9. mai 2020 via mobile enheter

Ypperlig lunsj tilbud med bra utvalg. Maten var god som alltid, men litt slapp service. Servitøren var kanskje litt rusten. Anbefales

Dato for besøk: mai 2020
2  Takk, 511einarb

Reisende som så på Maya's, så også på

Har du vært i Maya's? Del dine erfaringer!