“Ottimo, grazie per l'ottimo cibo Continua così.”
Anmeldelse av Maya's

Maya's
Vurdert som nr. 3 av 14 Restauranter i Fornebu
Anmeldt 7. august 2021

Skandinavisk beste pizza. Veldig vennlig og høflig personale. Pizzaene er målestokken. Absolutt overklasse. På grunn av tilberedte retter er det verdt en tur. Fantastisk smaksopplevelse.

Takk, Politikk

Anmeldt 23. juli 2021

Her var det betjening som var lite interessert i gjester..... arrogante og lite oppmerksomme. Selv om pizzaen var god frister ikke dette til gjentakelse.

Takk, mehtrd
Anmeldt 21. juni 2021 via mobile enheter

Servitør som var svært lite interessert og virket veldig lei av gjester. Vi bestilte 4 pizza og 2 pasta. Vi ventet på maten i 2 timer, og var veldig sultne. Dette er håndterbart hvis maten hadde smakt greit, men tror ikke jeg har spist verre pizza på en italiensk restaurant noengang. Den var helt smakløs , deigete og 3 ulike pizzaer smakte det samme, dvs. ingenting. Dette måtte bare skrives, da dette føltes som helt bortkastet.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, trudeb2020
Anmeldt 10. desember 2020 via mobile enheter

Meget god mat, god servering, hyggelig atmosfære
Risotto delle Alpi var meget god, det var også Focaccia Favorita like så
Anbefales!!
Hyggelig pris!

Dato for besøk: desember 2020
Takk, MagneN
Anmeldt 18. oktober 2020 via mobile enheter

Vi var og spiste pizza der i dag! Veldig god pizza Gubben tok calzone, og jeg tok California ... ! God service av søte servitører ☺️

Dato for besøk: oktober 2020
2  Takk, 997anitaj

Reisende som så på Maya's, så også på

Har du vært i Maya's? Del dine erfaringer!