“Dårlig tilrettelegging”
Anmeldelse av Maya's

Maya's
Vurdert som nr. 3 av 14 Restauranter i Fornebu
Anmeldt 23. september 2021

Utrolig dårlig sted. Kom dit med ei litta jente på 6 år som har hatt en vanskelig oppvekst da fødselen var dårlig. Hun sliter med å få i seg mat som gjør at vi lå ta med oss mat hun kan spise. Når vi kom og forklarte dette fikk vi beskjed at det absolutt ikke var lov for hun å spise noe annet og ble forvist ut.

Dato for besøk: september 2021
Takk, juliewG2023VJ

Anmeldt 22. september 2021

Maten var ok, men skulle betale og ga beskjed til servitøren. Ene servitøren kom til bordet og sa vi måtte vente til hennes kollega var ferdig med terminalen, hun spurte også om vi skulle betale sammen eller hver for seg, jeg svarte hver for seg. Ingen ting skjedde på 10 minute, jeg nykket til en annen servitør, hun så ut for å være leder eller sjef. Hun kom med terminalem til bordet med hele beløpet, jeg sa vi skulle dele - hun ble sur og sa på engelsk da måtte vi si det få forhånd og sa "ohhhhh" med veldig sur og frekk tone. Hun sto der og skulle diskutere det her videre, så vi bare gikk. Kjempe uhøflig, hun kjeftet også på den andre servitøren så andre gjester hørte. Kommer ikke tilbake.

Dato for besøk: september 2021
Takk, OnAir325537
Anmeldt 7. august 2021

Skandinavisk beste pizza. Veldig vennlig og høflig personale. Pizzaene er målestokken. Absolutt overklasse. På grunn av tilberedte retter er det verdt en tur. Fantastisk smaksopplevelse.

Takk, Politikk
Anmeldt 23. juli 2021

Her var det betjening som var lite interessert i gjester..... arrogante og lite oppmerksomme. Selv om pizzaen var god frister ikke dette til gjentakelse.

Takk, mehtrd
Anmeldt 21. juni 2021 via mobile enheter

Servitør som var svært lite interessert og virket veldig lei av gjester. Vi bestilte 4 pizza og 2 pasta. Vi ventet på maten i 2 timer, og var veldig sultne. Dette er håndterbart hvis maten hadde smakt greit, men tror ikke jeg har spist verre pizza på en italiensk restaurant noengang. Den var helt smakløs , deigete og 3 ulike pizzaer smakte det samme, dvs. ingenting. Dette måtte bare skrives, da dette føltes som helt bortkastet.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, trudeb2020

Reisende som så på Maya's, så også på

Har du vært i Maya's? Del dine erfaringer!