“Rask og grei lokal pizza!”
Anmeldelse av Fornebu Pizza

Fornebu Pizza
Få mat levert
Vurdert som nr. 9 av 14 Restauranter i Fornebu
Anmeldt 19. juli 2020

Det voksende store Fornebulandet har selvfølgelig lokal pizza. Ved en tilfeldighet fant jeg Fornebu Pizza, og den skuffet ikke! Deilig velsmakende skinke og ostepizza med mye fyll og sprøstekt bunn som take out. Anbefales! d:o)

2  Takk, jans0der

Anmeldt 22. februar 2020 via mobile enheter

Vi bestilte pizza og burger, kun positive tilbakemeldinger på maten.

Trekkes for at det kun var sitteplasser til 6-7 personer.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, kennetho37
Anmeldt 30. oktober 2019 via mobile enheter

Vi bestilte take away fra Fornebu Pizza to kvelder mens vi bodde på hotell på Fornebu, både pizza, kebab, burger, kyllingtallerken og biffsnadder. Maten smakte godt og det var store porsjoner, og det til en veldig grei pris.

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, 326idat
Anmeldt 26. oktober 2019 via mobile enheter

Helt Ok, bestilte pizza å ble levert iløpet av 1 1/2time. Bestilte amerikansk, fikk italiensk. Smaken var god

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, 295olavn
Anmeldt 28. september 2019 via mobile enheter

Passelig bra... stilner sulten og leverer raskt. Ingen gourmet opplevelse, men en viktig venn i nøden når kjøleskapet er tomt.

Dato for besøk: september 2019
1  Takk, 538gunnp

Reisende som så på Fornebu Pizza, så også på

Har du vært i Fornebu Pizza? Del dine erfaringer!