“Flott opplevelse i kveldssol”
Anmeldelse av Sjøflyhavna Kro

Sjøflyhavna Kro
Vurdert som nr. 4 av 14 Restauranter i Fornebu
Kjøkken: Bespisning
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Var sammen 11 stk av store og små. Alle var fornøyd med maten. Både fisk, pizza og burger smakte fortreffelig. Har vært her før og kommer gjerne igjen.

2  Takk, st_lee2015

Anmeldt 23. februar 2020 via mobile enheter

Prisene var ganske høye, og servicen var så som så. Man blir stående lenge å vente på å få bord mens servitørene vandrer rundt uten at det ser ut til at det er så mange som som sitter der allerede. Pizzaen var god, hamburgerne var stekt så at de smakte deigete og seigt,- brødet var også tørt. Det frister ikke med en retur, men vanskelig å si om kokken og servitørene bare hadde en dårlig dag. For utifra prisen så vil jeg anta at kvaliteten egentlig var ment til å være bedre. Pluss er pizzaen, og at maten kom ut i ganske rimelig tid,- og det er jo hyggelig om man er heldig og får utsiktsplass mot sjøen. Sikkert veldig fint der om sommeren.

Dato for besøk: februar 2020
2  Takk, kjellclemet
Anmeldt 6. desember 2019 via mobile enheter

En gammel perle. Sjøflyhavna er på mange måter siste rest av gamle Forebu flyplass. Gammel arkitektur blant store moderne kontorbygg. En plass med sjel. Julematen var ok men ikke mer. Servicen likeså.

Dato for besøk: desember 2019
Takk, magnarmo
Anmeldt 10. oktober 2019 via mobile enheter

Elendig mat - grei service, men maten var smakløs og stedet frister ikke til gjentagelse. Beliggenheten var veldig fin - typisk sommersted

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, 987astridw
Anmeldt 8. oktober 2019

Høsten er rett rundt hjørnet, men denne dagen varmet solen. Tomt ute men solen varmet, derfor satt vi oss der. Mange inne. Fikk raskt oppmerksomhet. Vann kom på bordet. Lunsjmenyen var helt grei og innholdsrik.Hyggelig serv9tør.
Var ofte på Sjøflyhavna da jeg var liten.Spennende, da det var en virkelig Sjøflyhavn.
Beliggenheten er det ikke noe å si på.

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, 4711Gram

Reisende som så på Sjøflyhavna Kro, så også på

Har du vært i Sjøflyhavna Kro? Del dine erfaringer!