Frokost inkludert
Strawberry Hotels
kr 1 995
Fullt refunderbart før søn. 2. jun.
Bli belønnet med One Key
Hans Olav M
Haugesund, Norge
Anmeldelse av Quality Hotel Expo
2,0 av 5 boblerAnmeldt 30. des. 2018via mobile enheter
Dato for oppholdet: desember 2018
Angelo C, ManagerQuality Hotel Expo, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 2. jan. 2019
Hei mhansolav og takk for tilbakemeldingen din vedr. lang innsjekkingskø.

Det var leit å høre og vi må bare beklage på det sterkeste.

Skal ta dette opp med resepsjonen og sjekke opp om det kan ha vært sykdom denne dagen eller noe.

Takk og velkommen tilbake.

kr 2 437
5.2 km fra Quality Hotel Expo
Svømmebasseng
Se flere hoteller i Fornebu
Anmeldt 13. november 2018 via mobile enheter

Jeg deltok på en stor konferanse og har en opplevelse av at det meste fungerte bra. Ikke verdens beste stoler i møterommene, men OK luft, lys og luft. God merking av de ulike salene.

Rommet var lyst og moderne. OK seng og passe stor pute. Greit bad.

Middagen var god med effektiv servering. Frokost og lunsj var buffet med greit utvalg. Elendig på merking av allergener. Hvis jeg med cøliaki hadde fulgt merkingen ville det gått veldig galt. Skjerp dere!

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, kjespa
Angelo C, Manager på Quality Hotel Expo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. november 2018

Hei Kjespa og takk for tilbakemeldingen din.

Har allerede sent deg svar på samme tilbakemeldingen som du sendte til oss gjennom hotellet.

Quality Hotel Expo

Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Jeg har hatt gleden av å få være med å arrangere både kurs, møter, konferanser og kongresser her. Hotellet har smarte og kompakte løsninger med fin opplevd bokvalitet.

Best er likevel servicenivået og evnen til å levere det man trenger når man trenger det. Her kan man få til gode møteplasser som blir slik man ønsker.

Jeg har fått svært god hjelp her, og kan varmt anbefale hotellet og spesielt konferanseavdelingen. Her holder de hva de lover.

Dato for oppholdet: oktober 2018
1  Takk, JorEil
Angelo C, Manager på Quality Hotel Expo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. november 2018

Hei Jørn og takk for veldig hyggelig tilbakemelding.

Dette setter vi pris på og det betyr at vi gjør mye riktig.

Akkurat sånn det skal være:)

Takk igjen og velkommen tilbake

Anmeldt 16. september 2018 via mobile enheter

Hotellet er helt uten egenart og bærer preg av å være utenlukkende basert på sin effektive beliggenhet.
Lunsjen var også helt gj.snittlig og uten noen spesialitet eller noe som er verd å huske. Rommene er rene og sengene er gode.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, L5310AOmonicas
Angelo C, Manager på Quality Hotel Expo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. september 2018

Hei Monica s og takk for tilbakemeldingen din.

Heldigvis har vi mennesker forskjellig smak og meninger når det gjelder stil:)

Godt å høre rommene og sengen var gode.

Takk og velkommen tilbake.

Anmeldt 3. september 2018 via mobile enheter

Greit nok opphold men synest det var dyrt, lite igjen for pengene. Betale for parkering. Synest ikke de i resepsjonen var så veldig service innstilte manglet dyne på rommet måtte purre 2 ganger. Tror jeg prøver et annet hotell neste gang.

Dato for oppholdet: september 2018
2  Takk, KarlGustavI
Angelo C, Manager på Quality Hotel Expo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. september 2018

Hei Karl Gustav og takk for tilbakemeldingen din.

Leit å høre at du ikke var 100% fornøyd.

Når det gjelder parkering så er dette gjennom Europark og ikke hotellet.
Dessverre så er ikke parkering gratis. Inn i oslo sentrum er døgnparkering på 350,-kr.

Håper du prøver oss igjen ved en annen anledning slik at vi får vise hva vi er gode for en gang til:)

Velkommen tilbake.

Anmeldt 13. august 2018 via mobile enheter

Fint hotell som for enkelte formål nok likevel er litt upraktisk og utfor allfarvei. Du bør ta taxi fra Flytoget, da det tar en time å gå. Ellers er rommene fine, det er rolig, nært turområder og god frokost.

Dato for oppholdet: november 2017
Takk, Oeyvind L
Angelo C, Manager på Quality Hotel Expo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. august 2018

Hei og takk for tilbakemeldingen.

Alternativet er å ta bussen som stopper rett utenfor til flytoget. Tar ca. 5 min.:)

Velkommen tilbake