Trip.com
Travelocity
Anmeldt 1. juli 2020

Trivelig hotell på Fornebu. Høflig og vennlig betjening.
Rommet var rent men ikke veldig stort. En liten skrivepult gjorde det likevel komfortabelt å jobbe.
Hotellet ligger like ved sjøen og det er et flott område for en morgen- eller kveldstur.
Kan trygt anbefales

Dato for oppholdet: juni 2020
2  Takk, Paal_Kri
Anmeldt 1. februar 2020 via mobile enheter

Har ikke opplevd maken til surr, rot, og dårlig service på veldig mange år.
Dette var lite imponerende.
Rosinen i pølsa var når hovmesteren himlet med øynene når vi ba pent om mer enn 1 meny til 7 personer.

Dato for oppholdet: februar 2020
Takk, snorrep
EmmaQuality, Public Relations Manager på Quality Hotel Expo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. februar 2020

Hei Snorrep,

Det var veldig leit å høre.
Service er noe vi tar på største alvor og hos oss skal alle våre gjester få en fin opplevelse.
Du får veldig gjerne sende meg en mail til emma.johansson@choice.no og fortelle hvilken dato dette gjaldt, sånn at vi får sett litt nærmere på det.

Håper vi får en ny sjanse å vise deg hva vi går for!

Anmeldt 20. januar 2020

Hadde glemt shampo og balsam hjemme å da jeg dro til resepsjonen for hjelp, ble jeg møtt med smilende å imøtekommende personale som hadde løsning til meg.
gikk tilbake til rommet å 2min etter kom de med romservice på luxus pakke med shampo, balsam å div velvære ting til meg. jeg fikk stelt meg å var klar for fest. tusen takk det var i mine øyne ytelse av meget god service.

Dato for oppholdet: januar 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, sfaad
EmmaQuality, Public Relations Manager på Quality Hotel Expo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. januar 2020

Hei sfaad,

Tusen takk for din tilbakemelding!
Herlig at alt ordnet seg! Sender en hilsen til gjengen i resepsjonen :)

Anmeldt 20. januar 2020

I jobbsammenheng så fik jeg tildelt dette hotellet. Hotellet er moderne, og har fokus på miljø. Rommene er ryddige og fine, sengene er myke og sengtrekket helt rent. Vil anbefale å velge dette hotellet om du skal være i Bærum eller Oslo. Det går kollektivtransport inn til Oslo fra bussholdeplass bare noen meter unna hotellet. Alt i alt en veldig god opplevelse!

Dato for oppholdet: januar 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, Andrea S

Hei Andrea S

Tusen takk for fin tilbakemelding!
Håper du hadde et fint opphold og velkommen tilbake :)

Anmeldt 30. desember 2019

Overnattet her med min yngste sønn i desember.
Rommene var fine og rene. Sengene var separate.
Det var god service og mye julesnacks i resepsjonen som var gratis.
Frokosten var veldig bra og godt med plass.

Dato for oppholdet: desember 2019
1  Takk, R-Markota