Orbitz.com
FindHotel
Quality HotelsUSD 119
Anmeldt 31. mai 2021 via mobile enheter

Skuffende standard som i bestefall kan veskrives som et motel, hyggelig betjening som gjør det beste med det dem har, men absolutt ikke et hotel verdt å bli mer enn et døgn, ingen kaffe maskin eller kjøleskap på rommet.
Ville tro at et konferanse hotel hadde høyre standard for senger og utrustning.

Begge såpe dispensere på bad var tomme. Ved ankomst og fullstendig stillestående luft
Veldig slett rengjøring med støvkanter på hyller og gulv,møkkete tepper som definitivt kunne trengt en rens.
Så lang det dårligste hotelet jeg har bodd på i Choice kjeden.

Dato for oppholdet: mai 2021
Reisetype: Reiste alene
1  Takk, 559rogera
Anmeldt 6. november 2020

Jeg har jobbet i hotell bransjen selv og der er det mye utfordringer som personale må jobbe med til å gjøre mest enkelt for gjestene sine. Men i dette hotellet er det motsatte... Først fant vi ikke ladestasjon på parkeringsplassen (som vi har ringt på forhånd om de har det). Andre, måtte vi vente på resepsjonen et kvarter før vi begynte å leite etter noen som jobber. Tredje, vi har bedt om å få 3 seng i et rom istedenfor en dobbel og en singel, men fikk vi bare to single senger da var vi på rommet. Etter resepsjonen ble bedt for 3. Seng, kom hun med en seng etter 15-20 min. og lå den fra seg.

Dato for oppholdet: november 2020
Takk, Apo A
Anmeldt 11. juli 2020

Rent og pent Hotel som ligger bare 3 min med taxi fra flytog stasjon, vennlig og blid betjening. Fin lobby område med flott sitteplass og kaffestasjon , det er en bar med bra utvalg av drikke i lobbyen og. Fint og stor uteområde med behagelig Utemøbler hvor du kan nyte sola eller kaffe. Hotell har romslige og komfortable rom, bra lydisolasjon. Bak hotell ligger en park. Kan virkelig anbefale dette hotellet!

1  Takk, Z7918ESmarinap
Anmeldt 1. juli 2020

Trivelig hotell på Fornebu. Høflig og vennlig betjening.
Rommet var rent men ikke veldig stort. En liten skrivepult gjorde det likevel komfortabelt å jobbe.
Hotellet ligger like ved sjøen og det er et flott område for en morgen- eller kveldstur.
Kan trygt anbefales

Dato for oppholdet: juni 2020
2  Takk, Paal_Kri
Anmeldt 1. februar 2020 via mobile enheter

Har ikke opplevd maken til surr, rot, og dårlig service på veldig mange år.
Dette var lite imponerende.
Rosinen i pølsa var når hovmesteren himlet med øynene når vi ba pent om mer enn 1 meny til 7 personer.

Dato for oppholdet: februar 2020
Takk, snorrep
EmmaQuality, Public Relations Manager på Quality Hotel Expo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. februar 2020

Hei Snorrep,

Det var veldig leit å høre.
Service er noe vi tar på største alvor og hos oss skal alle våre gjester få en fin opplevelse.
Du får veldig gjerne sende meg en mail til emma.johansson@choice.no og fortelle hvilken dato dette gjaldt, sånn at vi får sett litt nærmere på det.

Håper vi får en ny sjanse å vise deg hva vi går for!

Emma
Markedskoordinator