Trip.com
Travelocity
ZenHotels.comUSD 102
Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Hotellet har gammel fasade. Litt øst-tyskland blokk-følelsen utenfor, men innvendig er det fresht. Rommene er bra. Sengene ok +. Parkering koster kr 155 pr døgn. Frokost også ok+. Litt få bord?? Hyggelig betjening.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, anorvald
Anmeldt 1. oktober 2018

Dobbeldyne bør ikke være på hotellet. Ond og høy pute.Blir oppgitt når vi ikke får igjen depositumet når vi drar hjem. Fikk bare beskjed om att alt var i orden på vårt rom.Når vi kommer på flyplassen får vi høre att flere hadde fått igjen sin hundrede kroner, men ikke vi! For mye penger i kassa der nå kanskje? Hvis ikke, hvor er vår hindre kroner blitt av? Ikke mye penger, men rett skal være rett.Vi føler oss lurte der.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
Takk, benteeidem
RadissonHotelGroup, Cooporate Customer Care på Radisson Blu Park Hotel, Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. oktober 2018

Hei

takk för din kommentar om vårat hotell vi uppskattar det verkligen!

vad tråkigt att höra med problemen med betalningen vi hoppas det löst sig och att det gpr bedre i framtiden!

Anmeldt 30. september 2018

Hvor skal man begynne.... Frokosten kan være et sted. Frokosten var av den spartanske sorten. Kunne ha ramset opp 20 punkter, men tar noe. Kun 1 type kjøttpålegg slengt ned på et fat (fantes andre typer pålegg) og mangel av den viktige ingrediensen Bacon. En hotell frokost uten bacon er som en fisketur uten fiskestang... det blir liksom bare litt sånn elendig selv om turen var fin. En bar som stenger kl. 23 (holdt åpen på «tvang» til 01 pga. mange krav denne helgen) Barbetjening med null kompetanse på drikke (egentlig under null) og forståelse for at når det står «godkjent» på bankterminalen, så er det som regel det. Diskusjoner med kundene om dette produserte selvfølgelig kø. Klokken på rommet viste tiden 10 minutter forsent... enkel ting å rette opp. Generell dårlig holdning av de ansatte dro oppholdet ned. Enkelt hotell for et raskt opphold... burde vel egentlig hete «SAS bed and some breakfast». Styr unna om du ikke kun skal sove.

1  Takk, 690eivindr
RadissonHotelGroup, Cooporeate Customer Care på Radisson Blu Park Hotel, Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. oktober 2018

Hei takk för att du tog dig tiden att skriva om vårat hotell!

Vi beklagar att ni ikke hade en bra frukost upplevelse, vi hoper att även under dessa omständigheter att ni hade en bra vistelse og att om vi ses igen att vi ska göra vårat allra bästa att ge dig en bedre vistelse!

Anmeldt 20. september 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
Marielle F, Guest Relations Manager på Radisson Blu Park Hotel, Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. oktober 2018

Anmeldt 3. september 2018 via mobile enheter

Dette hotellet har fine rom og grei beliggenhet. Dessverre er det en nistrist passasje ned til stranden bak hotellet, måltidene er helt uinteressante og alt bærer preg av at OK er godt nok. Jeg synes man må kunne forvente mer.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, 32geirh
Christopher B, Front Office Manager på Radisson Blu Park Hotel, Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. september 2018

Hei Geir,
Takk for din tilbakemelding. Det var leit å høre at du ikke var fornøyd med maten og den generelle standarden vår. Jeg beklager om vi ikke klarte å møte dine forventninger under oppholdet. Jeg håper vi får gleden av å ønske deg velkommen igjen, så vi kan vise deg at dette ikke er normen her.
Mvh, Christopher.