Gratis avbestilling frem til 07.08.21
Gratis avbestilling frem til 06.08.21
Trip.com
ZenHotels.comUSD 98
Anmeldt 5. november 2018

Besøkte hotellet i forbindelse med MGP Jr 2018 helgen 2-4 november. Fantastisk lokasjon for Telenor Arena med 5-6 minutters gange. Kort vei til buss for Lysaker med buss, for videre forbindelse til Gardermoen.

Familen hadde to dobbeltrom (naborom) i 5. etasje rett utenfor heisen. Ingen støy fra personer som kom ut av safen. Utsikten var bra mot Telenor Arena hovedveien. Null støy fra trafikken.

God standard på rommene vi hadde. Liten slitasje. Eneste slitasjen på hotellet var i trappehuset, tok vi kun en gang da alle skulle hjem på rommene etter konsert.

Grei frokost. Helt klart pluss for barna at det var pannekaker. Ikke det største frokostlokalet så var litt kaotisk når alle barnefamiliene skulle spise frokost samtidig, men det er nok ikke slik til vanlig.

Romtips: Bra rom. Gode senger. Bra beliggenhet for Telenor Arena.
Dato for oppholdet: november 2018
Takk, 318geirk
Sightseer828220, Guest Relations Manager på Radisson Blu Park Hotel, Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. november 2018

Kjære 318geirk,

tusen takk for besøket og for at du tar deg tid til å dele tilbakemeldingene dine. Det gleder meg å høre at du og familien hadde et godt opphold i forbindelse med MGP Jr 2018. Vi håper vi får gleden av å ønske dere velkomment tilbake neste gang dere er i Oslo!

Med vennlig hilsen, Marielle - Service Manager

Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Hotellet har gammel fasade. Litt øst-tyskland blokk-følelsen utenfor, men innvendig er det fresht. Rommene er bra. Sengene ok +. Parkering koster kr 155 pr døgn. Frokost også ok+. Litt få bord?? Hyggelig betjening.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, anorvald
Anmeldt 1. oktober 2018

Dobbeldyne bør ikke være på hotellet. Ond og høy pute.Blir oppgitt når vi ikke får igjen depositumet når vi drar hjem. Fikk bare beskjed om att alt var i orden på vårt rom.Når vi kommer på flyplassen får vi høre att flere hadde fått igjen sin hundrede kroner, men ikke vi! For mye penger i kassa der nå kanskje? Hvis ikke, hvor er vår hindre kroner blitt av? Ikke mye penger, men rett skal være rett.Vi føler oss lurte der.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
Takk, benteeidem
RadissonHotelGroup, Cooporate Customer Care på Radisson Blu Park Hotel, Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. oktober 2018

Hei

takk för din kommentar om vårat hotell vi uppskattar det verkligen!

vad tråkigt att höra med problemen med betalningen vi hoppas det löst sig och att det gpr bedre i framtiden!

Anmeldt 30. september 2018

Hvor skal man begynne.... Frokosten kan være et sted. Frokosten var av den spartanske sorten. Kunne ha ramset opp 20 punkter, men tar noe. Kun 1 type kjøttpålegg slengt ned på et fat (fantes andre typer pålegg) og mangel av den viktige ingrediensen Bacon. En hotell frokost uten bacon er som en fisketur uten fiskestang... det blir liksom bare litt sånn elendig selv om turen var fin. En bar som stenger kl. 23 (holdt åpen på «tvang» til 01 pga. mange krav denne helgen) Barbetjening med null kompetanse på drikke (egentlig under null) og forståelse for at når det står «godkjent» på bankterminalen, så er det som regel det. Diskusjoner med kundene om dette produserte selvfølgelig kø. Klokken på rommet viste tiden 10 minutter forsent... enkel ting å rette opp. Generell dårlig holdning av de ansatte dro oppholdet ned. Enkelt hotell for et raskt opphold... burde vel egentlig hete «SAS bed and some breakfast». Styr unna om du ikke kun skal sove.

1  Takk, 690eivindr
RadissonHotelGroup, Cooporeate Customer Care på Radisson Blu Park Hotel, Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. oktober 2018

Hei takk för att du tog dig tiden att skriva om vårat hotell!

Vi beklagar att ni ikke hade en bra frukost upplevelse, vi hoper att även under dessa omständigheter att ni hade en bra vistelse og att om vi ses igen att vi ska göra vårat allra bästa att ge dig en bedre vistelse!

Anmeldt 20. september 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
Marielle F, Guest Relations Manager på Radisson Blu Park Hotel, Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. oktober 2018