Anmeldt 20. august 2019

ble oppgradert da jeg fortalte vi har brukt hotellet 2 ganger pr. år i 18 år. koselig hotell med fantastisk beliggenhet. god frokost og gode senger OG sengetøy. hyggelig betjening. som et ønske hadde vært en fast pris for oss som bruker hotellet fast. dette var noe jeg hadde for noen år tilbake.

Takk, onythun
Marielle F, Service Manager på Radisson Blu Park Hotel, Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. august 2019

Kjære Onythun,
tusen takk for besøket og for at du velger Radisson Blu Park Hotel Fornebu når du er på reise i hovedstaden. Det betyr mye for teamet og meg å vite at det harde arbeidet gir resultater! Tusen takk for den gode tilbakemeldingen.
Vi gleder oss til å ønske deg velkommen tilbake ved neste anledning.
Med vennlig hilsen, Marielle Falck - Service Manager

Anmeldt 13. august 2019

I forbindelse med Pink konserten booket vi oss inn rett over gaten. Perfekt gangavstand til Telenor Arena. Omgivelsene er fine og velholdte men ga assosiasjoner til et sykehjem kanskje? Imidlertid er innvendig mye bedre. Gangene trenger oppgradering og minner om et kontorbygg men lobby/restaurant/rom var moderne og fine. Personale var proffe og flinke uten noe ekstra. Frokost var flott men varm rettene holder altfor lav temperatur og selv andre morgenen da vi nærmest sprintet til bordet var alt iskaldt før vi fikk spist. En ting som virkelig ergret: der er en stor flott strand bak hotellet som vi nærmest snublet over. Ingen skilt, ingen tegn på at hotellet faktisk ligger ved Oslofjorden. Dersom man nysjerrig går gjennom "leiebilparkeringen" så finner man en sti som leder til vannet. Et stort pluss som ingen gadd å opplyse finnes! Stor minus for det. Imidlertid anbefaler middag i restauranten som åpnet tidlig pga konsert. Kjempestor porsjon fish and chips som smakte nydelig! Spis middag her før konserten. Neste konsert? Tja, prøver kanskje hotellet ved siden av. For prisen hadde jeg vel egentlig forventet litt mer enn en fancy lobby og restaurant.

Takk, 1302travel
Marielle F, Service Manager på Radisson Blu Park Hotel, Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. august 2019

Kjære 1302travel,
Takk for at du tok deg tid til å skrive en anmeldelse i forbindelse med ditt opphold hos oss.

Den er spesielt viktig for å hjelpe oss å isolere problemer og områder som trenger mer oppmerksomhet slik at vi kan forbedre oss i fremtiden. Jeg er veldig lei meg for å høre at resepsjonen ikke gjorde dere oppmerksomme på stranden og parken på baksiden av hotellet. Jeg er helt enig med deg at dette er fantastiske uteområder som er med på å gjøre hotellet vårt unikt, og selvsagt burde vi informere alle gjester om disse friområdene. Jeg vil gjerne takke deg for at du gjorde meg oppmerksom på dette.

Jeg håper vi får muligheten til å ønske deg hjertelig velkommen tilbake i fremtiden.

Anmeldt 11. august 2019

Kjempe bra beliggenhet, enkelt med transport inn/ut fra oslo. Stilig og fresht interiør. Bra treningsrom. Litt forberedelser med å fjerne ødelagt teppe på rom, og litt bedre utvalg til gluten allergiker

• Reisetype: Reiste med venner
Takk, jrasmu991985

Kjære jrasmu991985
Takk for tilbakemeldingen etter deres opphold.
Vi er glad for å høre at dere hadde et hyggelig opphold med oss. Jeg beklager derimot for at vi ikke møtte dine forventninger når det kommer til teppet på rommet, slik skal det ikke være.

Vi håper vi får mulighet til å ønske dere velkommen tilbake ved neste anledning.

Anmeldt 8. august 2019

God service, hyggelig betjening og atmosfære. Super frokost! Kunne vært mini-bar på rommet, for avkjølende drikke. Veldig fornøyd med hele oppholdet, og kommer gjerne tilbake ved en senere anledning. :)

• Reisetype: Reiste med venner
Takk, LHAanes

Kjære LHAanes,
Anmeldelser som dette gjør det hele verdt det. Vi er så glade for at du hadde et fint opphold, og håper vi snart får se deg igjen.

Anmeldt 8. august 2019

Svar på forespørsel ca 17 timer etter utsjekk.
Ble lovet ved innsjekk det skulle være grab and go-fantes ikke et eple engang.
Ei heller kaffe, vann.. Ingenting!
Varmt rom, ac gikk ikke under 20 grader

Takk, imarie834178

Kjære imarie834178,
Tusen takk for at du tok deg tid til å fylle inn en undersøkelse om oppholdet du hadde hos oss nylig. Vi ser på all tilbakemelding som en mulighet for å kunne utvikle oss som servicetilbydere, samt produktene vi tilbyr på vårt hotell. Jeg er lei meg for at dine forventinger ikke ble møtt i møte med oss, og jeg beklager på det sterkeste alle ubeleiligheter dette medførte for deg. Jeg ønsker å forsikre deg om at vi allerede har diskutert hendelsen du beskriver internt med ledelsen slik at vi kan unngå slike situasjoner i fremtiden. På vegne av hele teamet hos oss på Radisson Blu ønsker vi å be om unnskyldning for problemene du hadde med oppholdet på dette hotellet.